مشکلات استقلال برابر شاهین بوشهر

مشکلات استقلال برابر شاهین بوشهر

خبرگزاری فوتبالی- شاهین بوشهر و استقلال پنجشنبه از ساعت 21:45 در بوشهر به مصاف هم می روند.

به گزارش فوتبالی، استقلال بعد از چند بازی دوباره با کمبود بازیکن مواجه است. فرهاد مجیدی بعد از همه گیری ویروس کرونا در شروع مجدد بازی ها شرایط سختی را تجربه کرد. محرومیت، مصدومیت و کرونا مواردی بودند که حسابی استقلال را تحت فشار قرار دادند اما با بازگشت بازیکنان مصدوم و کرونایی شرایط استقلال برای چند هفته خوب بود.

اخراج محمد دانشگر از تمرین در 2 مقطع و اخراج 2 روز پیش فرشید باقری از تمرین در آستانه بازی مهم استقلال برابر شاهین بوشهر سقوط کرده به اندازه کافی کار را برای استقلال سخت کرده بود اما خبر مصدومیت روزبه چشمی و علی کریمی و غیبت آنها در بازی با شاهین ضربه دیگری به استقلال محسوب می شود.

در نبود 2 بازیکن اصلی و مرکزی خط دفاع و هافبک استقلال، مجیدی باید نقشه ویژه ای در نبود این دو بازیکن ترسیم کند که نقش کلیدی در ترکیب استقلال داشته اند.

در شرایطی که دانشگر و باقری از تیم کنار گذاشته شده اند، استفاده از زوج عارف غلامی و سیاوش یزدانی در قلب خط دفاع می تواند راه حلی مناسب برای این پست باشد اما مصدومیت کریمی و اخراج باقری کار را در پست هافبک دفاعی کمی برای استقلال پیچیده می کند انتخاب زوج مسعود ریگی در پست هافبک دفاعی برای مجیدی از اهمیت بالایی برخوردار است. احتمالا آرش رضاوند یا هروویه میلیچ در این پست به کمک ریگی بیایند. 

ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی هم به تازگی از بند مصدومیت رها شده اند.

9697