خبر خوب برای استقلال بعد از مصدومیت چشمی و کریمی

خبر خوب برای استقلال بعد از مصدومیت چشمی و کریمی

خبرگزاری فوتبالی- روزبه چشمی و علی کریمی بازیکنان کلیدی استقلال بازی هفته سی ام استقلال برابر شاهین بوشهر را از دست دادند.

به گزارش فوتبالی، دکتر کاوه ستوده پزشک تیم استقلال امروز در گفتگو با  سایت رسیم باشگاه استقلال اعلام کرد:«بعد از بازی با پیکان، آقایان علی کریمی و روزبه چشمی اظهار احساس درد داشتند و بلافاصله اقدامات تشخیصی و بالینی از این دو بازیکن انجام شد و مشخص شد که علی کریمی از ناحیه عضله چهار سر ران دچار کشیدگی شده و روزبه چشمی هم از ناحیه عضله همسترینگ پشت پا، دچار آسیب جدی شده است. بلافاصله بعد از تشخیص صورت گرفته، اقدامات درمانی و فیزیوتراپی در دستور کار قرار گرفته است ولی این دو بازیکن قطعا مقابل شاهین بوشهر غایب خواهند بود.»

فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری که بازی قبل استقلال را به دلیل مصدومیت برابر پیکان از دست داده بودند مشکلی برای بازی کردن در برابر شاهین بوشهر ندارند. اسماعیلی و مطهری در تمرین روز گذشته استقلال به صورت کامل در تمرینات گروهی حضور داشتند و پا به توپ شدند. به این ترتیب بعد از خبر مصدومیت چشمی و کریمی، بازگشت اسماعیلی و مطهری به شرایط بازی خبری خوب برای استقلالی‌ها محسوب می شود.

9697