مذاکره مهاجم بارسلونا با آژاکس برای بازگشت به آمستردام

مذاکره مهاجم بارسلونا با آژاکس برای بازگشت به آمستردام

خبرگزاری فوتبالی - آژاکس آمستردام می خواهد لوئیز سوارز را به خدمت بگیرد. باشگاه هلندی تماس هایی با مهاجم اروگوئه ای داشته تا او را به باشگاه سابقش برگرداند. سوارز با حضور در آژاکس در فوتبال اروپا به شهرت رسید و حالا مطبوعات اروگوئه گزارش داده اند که آژاکس می خواهد از روابط خوبش با بارسلونا استفاده کند و مهاجم اروگوئه ای را به آمستردام برگرداند.

به گزارش فوتبالی، لوئیز سوارز تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد اما به نظر می رسد که دوران حضورش در نیوکمپ به پایان رسیده است. این بازیکن البته اگر در فصل آینده در 60 درصد بازیها به میدان برود می تواند به صورت خودکار قراردادش را تا 2022 تمدید کند اما به نظر می رسد که او مشمول تغییر نسل و پوست اندازی بارسلونا خواهد شد و به همین خاطر این مهاجم برای جدایی آماده می شود.

جدایی لوئیز سوارز باعث خواهد شد تا بارسلونا از پرداخت وی معاف شود و به سراغ جذب لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر برود. در حقیقت بارسا ماه هاست که با اینتر برای خرید لوتارو مذاکره می کند و این بهترین فرصت است تا بتوانند هموطن مسی را به خط حمله خود اضافه کنند و خون تازه ای به ترکیبشان اضافه کنند تا لوتارو در کنار مسی و گریزمن در خط حمله کاتالان ها قرار بگیرند.

4125