منچستریونایتد 1-2 سویا؛ یک پای فینال اسپانیایی شد

منچستریونایتد 1-2 سویا؛ یک پای فینال اسپانیایی شد

خبرگزاری فوتبالی - سویا با نتیجه دو بر یک توانست منچستریونایتد را شکست بدهد و به فینال لیگ اروپا برسد.

به گزارش فوتبالی، دو سال و نیم پیش منچستریونایتد در مقابل سویا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر یک شکست خورد و حذف شد و حالا دوباره همان نتیجه تکرار شد تا تیم آندلوسی به فینال لیگ اروپا برسد و دست منچستریونایتد با سولشر از جام کوتاه ماند.

منچستریونایتد با هدایت سولشر فصل را بدون جام به اتمام رساند. آنها تنها نماینده باقی مانده انگلیس در مسابقات اروپایی بودند اما در آلمان با جام حداحافظی کردند. در نقطه مقابل سویا با هدایت جولن لوپتگی به عنوان تنها نماینده اسپانیا توانست به فینال برسد. این تیم که با هدایت لوپتگی در لالیگا هم فصل خوبی داشت و چهارم شد حالا به فینال رسیده و منتظر بازی اینتر و شاختار است تا حریفش در فینال روز جمعه مشخص شود.

منچستریونایتد با پنالتی برونو فرناندز در مقابل سویا پیش افتاد اما سویا به بازی برگشت. در ابتدا سوسو روی پاس طلایی رگیلون توانست گلزنی کند و دی یونگ هم گل دوم را به ثمر رساند تا تیم آندلوسی با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند و به فینال لیگ اروپای 20-2019 دست پیدا کند. بدین ترتیب لوپتگی این فرصت را دارد تا یاد قهرمانی های اروپایی سویا با اونای امری را تکرار کند.

4125