آتش بازی آرسنال و صعود بی‌دردسر منچستریونایتد در لیگ اروپا

آتش بازی آرسنال و صعود بی‌دردسر منچستریونایتد در لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - در دور برگشت از مرحله‌ی یک چهارم نهایی رقابت های لیگ اروپا، منچستریونایتد بازی خود را با نتیجه 2 بر 0 مقابل گرانادا برد تا در مجموع با نتیجه 4 بر 0 پیروز این رقابت شده و راهی مرحله‌ی بعدی شود. از طرفی آرسنال هم جشنواره گل به راه انداخت و 4 گل به تیم حریفش زد تا بتواند صعود راحتی را به مرحله نیمه نهایی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد اکنون با اوله گونار سولشر بخت اصلی قهرمانی است. از طرفی بسیاری آرسنال را هم از مدعیان قهرمانی می‌دانند و این تیم هم بازی خوبی از خود ارائه داد و اکنون شاگردان آرتتا هم در نیمه نهایی حضور دارند.

در دیگر بازی ها رم و آژاکس به تساوی یک بر یک رسیدند و در مجموع این رم بود که با نتیجه سه بر دو راهی نیمه نهایی شد و ویارئال هم با نتیجه دو بر یک دیناموزاگرب را شکست داد و در مجموع با برتری 3 بر 1 راهی مرحله نیمه نهایی شد.

اکنون چهار تیم حاضر در نیمه نهایی عبارتند از منچستریونایتد، رم، ویارئال و آرسنال که باید دید که کدام تیم ها به فینال رسیده و قهرمان می‌شوند. دو تیم انگلیسی، یک تیم اسپانیایی و یک تیم ایتالیایی در این مرحله داریم که همین قضیه این رقابت را بسیار جذاب می‌کند.

1470