سرمربی شاختار: با هیچ کدام از مربیان سری آ درمورد اینتر مشورت نکرده‌ام

سرمربی شاختار: با هیچ کدام از مربیان سری آ درمورد اینتر مشورت نکرده‌ام

خبرگزاری فوتبالی - سرمربی شاختار پیش از دیدار تیمش در مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل اینتر معتقد است که تیمش به خوبی اینتر را می‌شناسد و به دنبال صعود به فینال است.

به گزارش فوتبالی، فرداشب در مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ اروپا، شاختار به مصاف اینتر خواهد رفت. لوئیس کاسترو سرمربی شاختار دونتسک در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:" آرام ، متمرکز و مشتاق رسیدن به فینال هستیم. آنتونیو کونته رویکرد بسیار پیچیده ای نسبت به بازی دارد ، ما می دانیم که این مرحله دشوار خواهد بود ، البته که اینتر هم به خوبی می داند که آنها نیز مقابل حریف سرسختی قرار دارند. اطمینان دارم که می توانیم بهترینِ خود را ارائه دهیم."

لوئیس کاسترو در ادامه افزود:" امروزه همه‌ی تیم ها سعی می کنند که از هویت خود فاصله گرفته و حریفان را غافلگیر کنند ، اما برای این بازی انجام این کار غیرممکن است. ما در تمام فصل به طور مشخصی کار کرده‌ایم ، اینتر هم همینگونه است. یکدیگر را به دقت آنالیز کرده‌ایم و فکر می کنم فردا یک بازیِ جذاب پیش رو خواهد بود."

از كاسترو سؤال شد كه آیا با مربی سابق شاختار دونتسک و سرمربی فعلی رم ، پائولو فونسكا ، در مورد مواجه شدن با اینتر صحبت كرده است یا نه که او گفت:" نه ، هیچ تبادل اطلاعاتی صورت نگرفته است. با مربیان لیگ ایتالیا مشورت نکرده‌ام."

1470