اشتباه عجیب و باورنکردنی داور ویدیویی در لیگ چین

اشتباه عجیب و باورنکردنی داور ویدیویی در لیگ چین

خبرگزاری فوتبالی - در بازی شانگهای SIPG و شیجیاژوانگ در لیگ چین یکی از عجیب ترین تصمیم های ممکن توسط داور ویدیویی گرفته شده بود.

به گزارش فوتبالی، در دقیقه 28 بازی، مارکو آرناتوویچ بازیکن اسبق وستهام و استوک سیتی با فرار به محوطه جریمه حریف توانست گلزنی کند اما این گل در حالی توسط داور ویدویی به بهانه آفساید مردود شد که حتی در تصاویر عادی هم کاملا مشخص بود که بازیکن اتریشی در آفساید نبوده و اشتباه فاحشی رخ داده است. در تصاویر کاملا واضح است که آرناتوویچ در آفساید قرار ندارد و مشخص نیست که تیم داور ویدیویی چگونه با بررسی صحنه به این نتیجه رسیده است.

در این بازی شیجیا ژوانگ که به تازگی به لیگ برتر چین صعود کرده در ابتدا پیش افتاد اما هالک ستاره سابق پورتو و زنیت بازی را به تساوی کشاند.شانگهای در نهایت با نتیجه پیروز شد اما کاربران در شبکه های اجتماعی از این که چگونه تیم داور ویدیویی بازی مرتکب چنین اشتباه فاحشی شده، شگفت زده شده اند. در حقیقت داور ویدیویی برای این به وجود آمده تا چنین صحنه هایی بررسی شوند و با بالاترین دقت ممکن تصمیم گیری شود و مشخص نیست که چگونه ممکن است همچنان اشتباهاتی مشابه اتفاقی که در لیگ چین رخ داد، تکرار شوند.

4125