هالک از لیگ چین جدا شد و شاید به فوتبال اروپا برگردد

هالک از لیگ چین جدا شد و شاید به فوتبال اروپا برگردد

خبرگزاری فوتبالی - هالک ستاره برزیلی که در چهار سال حضور در لیگ چین 67 میلیون یورو درآمدزایی کرد اعلام کرد که از باشگاه شانگهای SIPG که با آن در سال 2018 قهرمان لیگ چین شده بود، جدا می شود.

به گزارش فوتبالی، هالک دومین خرید گرانقیمت تاریخ لیگ چین با 55.8 میلیون یورو بود که تصمیم گرفت باشگاه شانگهای SIPG را ترک کند. ستاره 34 ساله پس از حذف تیمش در مقابل ویسل کوبه از لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که زمان جدایی از لیگ چین رسیده است. هالک در پیامی در صفحه اینستاگرامش نوشت:" امروز باشگاه شانگهای SIPG را ترک می کنم. باشگاهی که استقبال بسیار خوبی از من داشت. از همه چیزهایی که هواداران در این چهار سال به من دادند تشکر می کنم. از بازیکنان و مدیران به خاطر تعهدشان تشکر می کنم. با هم به دستاوردهای فوق العاده ای رسیدیم و فاتح سوپرلیگ و سوپرجام چین شدیم. مثل کل دوران فوتبالم دوستان خوبی پیدا کردم. از خانواده شانگهای SIPG تشکر می کنم."

هالک با ویتور پریرا سرمربی تیم چینی دچار مشکل شده بود و در ماه های اخیر نیز از نظر کیفیت دچار افت شده بود. این بازیکن بدین ترتیب با اتمام قراردادش در زمستان می تواند به تیمی جدید ملحق شود. او مجموعا در 150 بازی در تیم چینی 70 گل به ثمر رساند  که البته اگر بخواهد در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند باید دستمزد خود را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. او پیشنهادهایی از ترکیه، پرتغال، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان و چین دریافت کرده است.

4125