بدشانسی استقلال در شب پیروزی تراکتور و سپاهان

بدشانسی استقلال در شب پیروزی تراکتور و سپاهان

خبرگزاری فوتبالی- تیم استقلال شب گذشته در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی نتوانست پیکان قعر نشین را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، استقلال برخلاف بازی های چند هفته گذشته در بازی دیشب شادابی کافی را نداشت و با تساوی یک – یک برابر پیکان متوقف شد.

 استقلال این شانس را داشت با کسب سه امتیاز این بازی خود را 52 امتیازی کند تا همچنان بدون شریک در رده دوم جدول حضور داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد و استقلال از آنچه می ترسید سرش آمد!

عدم کسب سه امتیاز برابر پیکان و پیروزی تیم های تعقیب کننده  اش یعنی تراکتور و سپاهان که به ترتیب 2 و 4 امتیاز با آنها اختلاف داشت.

در پایان بازی های هفته بیست و نهم نتایج دیدار های تراکتور و سپاهان همان شد که استقلال دوست نداشت! تراکتور و سپاهان برابر ماشین سازی و شهرخودرو به پیروزی رسیدند و استقلال مقابل پیکان به یک امتیاز بسنده کرد.

تراکتور در سه بازی گذشته خود قبل از بازی دیشب در لیگ برتر سه تساوی بدون گل داشت و سپاهان در دو بازی لیگ برتر و یک بازی جام حذفی سه شکست را تجربه کرده بود، اما این دو تیم با پیروزی در بازی های شب گذشته خود کار استقلال را برای کسب عنوان نایب قهرمانی سخت کردند.

در پایان بازی های هفته بیست و نهم استقلال با 50 امتیاز و تفاضل گل بهتر بالاتر از تراکتور 50 و سپاهان 48 امتیازی ایستاده است.

استقلال در بازی هفته پایانی لیگ برتر در بوشهر به مصاف شاهین سقوط کرده می رود و تراکتور و سپاهان به ترتیب مقابل پیکان و فولاد خوزستان به میدان می روند. 

9697