لاپورته: قبول اشتباه داوری با وجود VAR دشوار است

لاپورته: قبول اشتباه داوری با وجود VAR دشوار است

خبرگزاری فوتبالی - آیمریک لاپورته، مدافع منچسترسیتی، از تصمیمات داوری و همچنین کمک داور ویدیویی در جریان شکست 1 - 3 تیمش برابر لیون در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان انتقاد کرد. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان پپ گواردیولا به شکل غیرمنتظره‌ای از رقابت‌های اروپایی کنار رفتند اما این حذف بدون جنجال نبوده و لاپورته در قلب این جنجال قرار داشت. وقتی لیورن گل دوم را به ثمر رساند، این مدافع به دلیل درگیری با موسی دمبله به زمین خورد و در نهایت این بازیکن از شرایط ایجاد شده استفاده کرده و گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه سیتی کرد. شرایط وقتی پیچیده‌تر شد که مشخص شد کارل توکو اکامبی در موقعیت آفساید قرار داشته اما توپ را لمس نکرد. به هرحال گل مورد قبول واقع شد. این بازیکن در واکنش به کلیپی که از اظهارات ریو فردیناند مبنی بر خطا بودن آن صحنه منتشر شده، در توییترش نوشت: " نمی‌توان گفت که ریو طرفدار سیتی است، نه؟ به هرحال این چیزی است که ما امشب دریافت کردیم... "

بازیکن فرانسوی در ادامه اضافه کرد: " تنها برای مشخص شدن مسائل باید بگویم که من پنهان نخواهم شد. من یک فوتبالیست هستم اما اول از همه انسانم. همه ما در این بازی اشتباهاتی داشتیم و من مسئولیت عملکرد بد تیمم را می‌پذیرم اما پذیرفتن این تصمیم داوری خصوصا با توجه به حساسیت بازی حذفی و یاری کمک داور ویدیویی سخت است. "

1811