استراماچونی هم مدد جباری را نمی خواست/ مجیدی تدارکات استقلال را به رختکن راه نداد

استراماچونی هم مدد جباری را نمی خواست/ مجیدی تدارکات استقلال را به رختکن راه نداد

خبرگزاری فوتبالی- فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از بازی استقلال، مدد جباری را به رختکن این تیم راه نداد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی استقلال گویا میانه خوبی با تدارکات قدیمی این تیم ندارد. فرهاد مجیدی از زمان حضور خود در استقلال، اجازه سفر به مدد جباری با استقلال را نمی دهد و روز گذشته هم بعد از بازی استقلال به سعید رمضانی اعلام کرده بود که از ورود تدارکات این تیم به رختکن جلوگیری کند. همین مسئله سبب شد تا مدد جباری وقتی با ممانعت از ورود خود به رختکن مواجه می شود، گریه کند و بگوید من چند سال برای این تیم زحمت کشیدم و این حقم نیست.

البته استراماچونی هم پس از چند هفته در استقلال تصمیم گرفت با توجه به عملکرد مدد جباری، او را از تیم کنار بگذارد و مدیریت وقت هم قبول کرده بود و قرار بود در نیم فصل دوم مدد جباری در استقلال حضور نداشته باشد که استراماچونی خودش فسخ کرد و از استقلال رفت تا جباری شانس بیاورد.

جباری با شفر رابطه خوبی داشت و صمیمیتی که آقامدد با او داشت باعث شده بود تا شفر حسابی حمایتش کند. البته همان زمان که مجیدی دستیار شفر بود هم رابطه خوبی با مدد جباری نداشت. 

دیروز گریه های مدد جباری باعث شده بود که چند بازیکن استقلال از او طرفداری کنند و بگویند باید بیشتر هوای آقا مدد را باید داشته باشیم. به هر حال این طور که از شواهد پیداست مجیدی بر خلاف مربیان سالهای گذشته استقلال ارتباط خوبی با تدارکات قدیمی استقلال ندارد که باید دید دلیل اختلاف مجیدی و مدد جباری چیست. جباری چند بازی است که با لباس شخصی در اردوی استقلال حضور پیدا می کند و البته فرهاد مجیدی با او حرف خاصی نمی زند. 

۴۰۴۰