اقدام عجیب و بامدادی دانشگر در اینستاگرام+(عکس)

اقدام عجیب و بامدادی دانشگر در اینستاگرام+(عکس)

خبرگزاری فوتبالی- محمد دانشگر مدافع استقلال چند ساعت پیش در استوری صفحه اینستاگرامش اقدام عجیبی انجام داد.

به گزارش فوتبالی، مدافع استقلال که چندی پیش توسط فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌ها از تمرینات کنار گذاشته شده بود بعد از جلسه با مدیران باشگاه و عذر خواهی به تمرینات برگشت و وقتی در بازی با سپاهان در لیگ برتر به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد، موفق بود و پایه گذار گل دوم آبی‌ها شد. دانشگر بعد از آن بازی در دیدار با شهرخودرو هم از دقیقه 71 به بازی گرفته شد و در 2 بازی گذشته استقلال برابر سپاهان در جام حذفی و بازی شب گذشته با پیکان در لیگ برتر به صورت فیکس در ترکیب استقلال حضور داشت.

استقلال در بازی شب گذشته به تساوی یک - یک برابر پیکان رضایت داد و نسبت به چند بازی قبل کمی افت کرده بود.

محمد دانشگر چند ساعت بعد از بازی با پیکان با انتشاری متنی در استوری اینستاگرامش نوشت:«شما اهل کوفه هستین دیدار به... انشاالله از ما بهتر بیاد» او در بخشی دیگر نوشت:« این چند بازی را به خاطر شما بازی کردم» و داریوش شجاعیان و روزبه چشمی را زیر این جمله خود تگ کرد تا مشخص شود رابطه او با دیگر اعضای تیم و کادر فنی آنطور که باید و شاید خوب نیست و احتمالا با پا در میانی چشمی و شجاعیان مجاب شده عذرخواهی کند و به تمرینات برگردد.

پیش از این برخی رسانه ها نوشتند دانشگر به دلیل بحث با وریا غفوری و علی کریمی در تمرین، توسط مجیدی از تیم اخراج شده است.

البته دانشگر چندی پیش و در دورانی که از تیم اخراج شده بود در اینستاگرام خبر ساز شد و زیر پست مهدی قایدی و عارف غلامی کامنتی با این مضمون گذاشت که دلم برایتان تنگ می شود. این کامنت های دانشگر باعث شد تا آن موقع برخی گمانه زنی کنند که او در پایان فصل استقلال را ترک می کند.

باید دید واکنش مدیران و کادر فنی استقلال به ماجرای دانشگر چیست. 

9697