غواصی رونالدو در تعطیلات: می‌خواستم ببینم در دریا چه خبر است!

غواصی رونالدو در تعطیلات: می‌خواستم ببینم در دریا چه خبر است!

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس بارها در دوران فوتبالش لقب "شیرجه زن" را کسب کرده است اما این بازیکن امروز بالاخره در دوران سپری کردن تفریحات به درون دریا شیرجه زد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو ویدیویی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده است که به اعماق دریا رفته است و از لوله تنفسی برای غواصی استفاده می کند.  کریستیانو رونالدو این روزها در قایق تفریحی شش میلیون یورویی خود به سر می برد و در منطقه سن تروپز در کنار خانواده اش تعطیلاتش را سپری می کند.

در این ویدیو، کریستیانو یک طناب به یکی از وزنه های مخصوص بدنسازی خود بسته تا بتواند به دریا وارد و از آن خارج شود. در حقیقت کریستیانو توانسته خودش را به اعماق دریا برساند و از طریق دوربین زیر آب توانسته از خودش تصویر بگیرد. در ادامه رونالدو به سمت سطح شنا می کند و خودش را به قایق تفریحی می رساند. کریستیانو در توصیف این تصویر نوشته است:" امروز بیدار شدم و از خودم پرسیدم:" در دریا چه خبر است؟ من را نپتون صدا بزنید. # لطفا این کار را آزمایش نکنید. # 14 متر زیر آب."

رونالدو این روزها به همراه نامزدش جورجینا رودریگز و چهار فرزندش به تعطیلات رفته است. کریستیانو به شایعاتی که در مورد آینده اش مطرح می شود هیچ توجهی ندارد چرا که می خواهد فصل جدید را در یوونتوس و زیر نظر مربی جدید تیمش پیرلو آغاز کند.

4125