تیری آنری، گزینه‌ی دیگر بارسلونا برای جایگزینی ستین

تیری آنری، گزینه‌ی دیگر بارسلونا برای جایگزینی ستین

خبرگزاری فوتبالی - پس از شکست سنگینی که بارسلونا مقابل بایرن مونیخ متحمل شد و از مرحله‌ی یک چهار نهایی لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت. جوزپ ماریا بارتومئو، ریاست بارسلونا، خبر داد که روز دوشنبه جلسه‌ی مهمی پیرامون وضعیت آینده‌ی باشگاه بارسلونا برگزار خواهد شد. به نظر می‌رسد که خروجی این جلسه اخراج کیکه ستین باشد اما هنوز در مورد جایگزینی او بحث های مختلفی وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، با شکست 8 بر 2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ، اخراج کیکه ستین از این تیم قطعی به نظر می‌رسد. پیش از این برای جایگزینی او نام هایی مانند ژاوی هرناندز و پوچتینو مطرح شده بود. اکنون یک نام دیگر نیز مطرح شده است: تیری آنری.

به گفته‌ی دیاریو اسپورت، تیری آنری یکی از محتمل ترین گزینه ها برای جایگزینیِ کیکه ستین است. آنری که بین سال های 2007 تا 2010 در بارسلونا توپ زده است، اکنون سرمربی تیم مونترال ایمپکت در لیگ آمریکاست. او پیش از این سرمربیِ موناکوی فرانسه بوده است. تیری آنری در دوران بازیگریِ خود در بارسلونا عملکرد خوبی داشت و بین هواداران این تیم محبوب است. او در سه فصل حضورش در بارسلونا، 49 گل برای آبی و اناری پوشان به ثمر رسانده بود. باید دید که سران بارسلونا چه تصمیمی پیرامون سرمربیِ آینده‌ی این تیم خواهند گرفت.

1470