ستین: مقابل بایرن مونیخ حرف های زیادی برای گفتن داریم

ستین: مقابل بایرن مونیخ حرف های زیادی برای گفتن داریم

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا فردا شب در مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ رو در رو خواهد شد. کیکه ستین، سرمربی آبی و اناری ها معتقد است که بارسلونا شانس بالایی برای صعود دارد.

به گزارش فوتبالی، بارسا و بایرن حساس ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد. دیداری که به اعتقاد بسیاری قهرمان این رقابت ها از آن خارج خواهد شد. کیکه ستین، سرمربی بارسلونا، پیش از این بازی گفت:" به روحیه‌ی خوبی رسیده‌ایم. منتظر این بازی هستیم و به خوبی آماده شده‌ایم. برای همه‌ی ما رضایت بخش است که دمبله در ترکیب این تیم قرار دارد و فکر می کنم در صورت آماده بودنش چند دقیقه‌ای در این بازی حضور داشته باشد. هیجان زده هستیم که او می تواند بازی کند."

ستین در مورد رویارویی با حریف سرسختی مانند بایرن مونیخ گفت:" البته که ما اطمینان داریم که می توانیم از این مرحله عبور کنیم. ما پتانسیل حریف، آمار و ظرفیت فوق‌العاده‌ای که آن ها دارند را می‌شناسیم اما به خود اطمینان داریم. به نظرم یک بازی متعادل خواهد بود. ما در این بازی حرف های زیادی برای گفتن داریم. انگیزه به طور ذاتی در این تیم وجود دارد. بازی بسیار مهمی در برابر یک رقیب بزرگ داریم. دو تیم عالی هستیم که می خواهیم مطابق هویت خود بازی کنیم."

سرمربی بارسلونا در مورد شرایط لیونل مسی پیش از این بازی گفت:" لئو می تواند به پیروزی ما در این دیدار کمک کند ، اما من همیشه به قدرت تیم اعتقاد داشته‌ام. باید به لئو کمک کنیم زیرا مسی هم مانند هر بازیکن مطرح دیگری بدون قدرت و حمایتِ تیم ضعیف‌تر عمل می‌کند."

1470