فیفا از ساشای بی مدرک دفاعیه خواست/ عکاس گل و بلبل به دردسر افتاد

فیفا از ساشای بی مدرک دفاعیه خواست/ عکاس گل و بلبل به دردسر افتاد

خبرگزاری فوتبالی- ساشا شفر در خصوص گزارش باشگاه استقلال باید دفاعیه ارائه دهد.

به گزارش فوتبالی، شکایت ساشا شفر از باشگاه استقلال بابت پرداخت مطالباتش سبب شد تا باشگاه استقلال در ماه های گذشته گزارشی را در ارتباط با وی به فیفا ارائه دهد که یکی از دفاعیه های استقلال نداشتن کارت مربیگری و مدرک آنالیزوری وی و غیبت بدون هماهنگی در بازی های این تیم بود.

بر همین اساس فیفا در نامه جدید خود از ساشا خواسته تا دفاعیات خود را در ارتباط با گزارش باشگاه استقلال ارائه دهد که باید دید آیا ساشا واقعا دفاعیه درستی می تواند داشته باشد؟ مخصوصا این که شفر پسرش را بدون داشتن کارت مربیگری و مدرک آنالیزوری به کادر فنی استقلال اضافه کرده بوده است. تخصص ساشا شفر عکاسی از طبیعت بود و خیلی عجیب بود که مدیریت باشگاه استقلال با او قراردادی به عنوان کمک مربی بسته بود. ساشا در ایران کارهای مباشری پدر را انجام می داد و غیر از آن با ایجنت ها ارتباط داشت. 

به هر حال پس از دفاعیات ساشا، رای فیفا تا یک ماه آینده اعلام خواهد شد که باید دید در نهایت به نفع کدام یک از طرفین خواهد شد؟ با توجه به اینکه ساشا شفر مدرک آنالیزوری ندارد و برای دیدار با نساجی استقلال را همراهی نکرده بود، همانطور که امیرحسین فتحی و علی خطیر پیش تر اعلام کرده بودند، احتمال باخت او در پرونده  شکایت از استقلال مانند کولی و وینفرد شفر بسیار زیاد است.

4040