خبرنگار مشهور اسپانیایی: مدیر برنامه‌های رونالدو به دنبال تیم برای اوست!

خبرنگار مشهور اسپانیایی: مدیر برنامه‌های رونالدو به دنبال تیم برای اوست!

خبرگزاری فوتبالی، گیم بالاگ، خبرنگار مشهور اسپانیایی دنیای فوتبال اعلام کرده یوونتوس برای رهایی از مشکلات مالی می‌خواهد رونالدو را به فروش برساند. به همین دلیل مدیربرنامه‌های کریستیانو،‌ به دنبال پیدا کردن تیم برای اوست.

به گزارش فوتبالی، مدتی هست که شایعه پیوستن رونالدو به پاریسن ژرمن در رسانه‌های شنیده می‌شود. رونالدوی پرتغالی در سال ۲۰۱۸ با امضای قراردادی ۱۱۷ میلیون یورویی به یوونتوس پیوست اما در ۲ سال اخیر انگار از شرایط خود راضی نبوده و به همین دلیل شایعه شد او قرار بوده در فصل نقل و انتقالات به تیم پاریسن ژرمن بپیوندد. در همین زمینه بالاگ به بی‌بی‌سی گفته: دلیل اصلی شایعه پیوستن رونالدو به پاریسن ژرمن این نیست که PSG به خرید این بازیکن علاقه نشان داده. دلیلش این است که خورخه مندز، مدیربرنامه‌های رونالدو می‌خواهد برای او تیم پیدا کند. چنین چیزی را ۶ ماه قبل هم مشاهده کرده بودیم که او به رئال مادرید پیشنهاد شده بود. رئال مادرید پاسخ داده بود خیر! او برنمی‌گردد.

بالاگ در ادامه گفته: صحبت‌هایی درباره ام ال اس و غیره شنیده شده بود اما یوونتوس می‌خواهد از شر دستمزد او خلاص شود. رونالدو به هر باشگاهی پیشنهاد شده. از جمله بارسلونا. مطمئن نیستم که یوونتوسی‌ها بتوانند به راحتی از او خلاص شوند. در واقع با چنین پولی اگر او همچنان ۲۳ میلیون یورویی که در رئال دریافت می‌کرد را در یوونتوس دریافت کرده، کدام تیم قرار است این پول را پرداخت کند؟

گفتنی است رونالدو در ۸۹ بازی برای یوونتوس توانسته ۶۵ گل به ثمر برساند.

1101