گریزمان: باید زندگی را بر بایرنی‌ها سخت کنیم!

گریزمان: باید زندگی را بر بایرنی‌ها سخت کنیم!

خبرگزاری فوتبالی – آنتاوان گریزمان اعتقاد دارد بارسلونا در شرایط خوبی قرار دارد و آن‌ها می‌توانند بایرن را شکست دهند.

به گزارش فوتبالی، آنتوان گریزمان در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: در شرایط فعلی، از لحاظ فیزیکی شرایط به دلیل گرما سخت است اما عجیب‌ترین مسئله عدم حضور تماشاگران است. پیام‌های آن‌ها در شبکه های اجتماعی را می‌بینیم که در شرایط سخت به ما کمک می‌کند. از لحاظ شخصی برای من این وقفه خوب بوده زیرا با ریکاوری انجام شده توانستم برابر ناپولی حضور پیدا کنم. در دقایق ابتدایی بازی مقابل ناپولی ریتم نداشتم اما ذره ذره بهتر شدم.

گریزمان در ادامه افزود: بایرن تیم خوبی است و مهاجم بزرگی چون لواندوفسکی را دارند اما ما هم ابزاری داریم که بتوانیم خوب بازی کنیم. باید به قدرت خودمان نگاه کنیم و سعی کنیم صعود کنیم. آن‌ها تیمی فیزیکی هستند که مالکیت توپ بالایی دارند. باید زندگی را برای بایرنی‌ها سخت کنیم و بازی خودمان را انجام دهیم. بایرن تنها لواندوفسکی نیست. وینگرهای رقیب به خوبی مهاجمان را تغذیه می‌کنند. مولر و گنبری فوق‌العاده هستند که دلیل گلزنی‌های فراوان لواندوفسکی هستند. لوا گل‌های فراوانی انجام می‌‌زند اما خطر از هر جا می‌رسد.

گریزمان در پایان گفت: ما به دنبال برد هستیم. از لحاظ تاکتیمی به خوبی کار کرده‌ایم و می‌خواهیم بازی خودمان را انجام دهیم. می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم.

1101