تاونسند: اگر جای بیل بودم دوست داشتم به تاتنهام برگردم

تاونسند: اگر جای بیل بودم دوست داشتم به تاتنهام برگردم

خبرگزاری فوتبالی - اندروس تاونسند، هم‌تیمی سابق گرت بیل در تاتنهام، معتقد است که این بازیکن باید خواستار بازگشت به تاتنهام باشد و به این اوضاع خود در رئال مادرید خاتمه دهد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که گرت بیل، اعتبار خود را در رئال مادرید از دست داده است. زیدان اعتقادی به او ندارد و این بازیکن محبوبیت خود را میان هواداران هم از دست داده است. اگر چه اوضاع او در رئال مادرید مناسب نیست اما همچنان وکیل این بازیکن می‌گوید که بیل در مادرید خواهد ماند. اندروس تاونسند که در تاتنهام با بیل هم‌تیمی بوده، معتقد است که گرت بیل باید رویای بازگشت به تاتنهام را در سر بپروراند.

تاونسند در گفتگو با talkSPORT گفت: " به نظرم اگر در شرایط بیل بودم، می‌خواستم به تاتنهام برگردم. خاطراتی که در تاتنهام داشت و حس خوشحالی که در آنجا می‌کرد. او مرد اصلی بود و همه دوستش داشتند و بهترین بازی خود را ارائه می‌داد. پس اکنون باید به روش دیگری عمل کند. او دوست داشت که اکنون این‌گونه باشد:" کاش الان در تاتنهام بودم و این آزادی را داشتم تا هر کاری را که می خواهم انجام دهم، خودم را ابراز کنم و نگران نباشم که اکنون در کجا هستم، جایی که برای گلف بازی کردن مورد بررسی و جاسوسی قرار می گیرم."

1470