اولین تصویر دلیخت پس از جراحی؛ جشن تولد در بیمارستان

اولین تصویر دلیخت پس از جراحی؛ جشن تولد در بیمارستان

خبرگزاری فوتبالی - ماتیس دلیخت مدافع هلندی یوونتوس در حالی امروز 21 ساله شد که البته جشن تولد امسال خود را هرگز با خاطره ای خوش در یاد نخواهد داشت چرا که تحت عمل جراحی قرار گرفت و دوستانش مجبور شدند که در بیمارستان برایش جشن تولد بگیرند.

به گزارش فوتبالی، دلیخت مدتها بود که با مصدومیت بازی می کرد اما در نهایت تصمیم گرفت که با اتمام فصل زیر تیغ جراحی برود تا برای فصل جدید با آمادگی کامل بتواند به تیم تورینی کمک کند. پزشکان تخمین می زنند که این مدافع سه ماه از میادین دور باشد هر چند که خودش دوست دارد زودتر برگردد تا هم به یوونتوس کمک کند و هم در یورو 2021 در خدمت تیم ملی هلند باشد. 

دلیخت که از ناحیه شانه تحت عمل جراحی قرار گرفته در پیامی اینستاگرامی نوشته است :" از حمایت همه شما و تبریک های تولدی که برایم فرستادید، تشکر می کنم. عمل جراحی خوب پیش رفت. از پزشکان بی نظیر و کادر پزشکی متشکرم که به من کمک کردند. حالا زمانش رسیده است تا روی ریکاوری تمرکز کنم."

فصل اول دلیخت در یوونتوس با قهرمانی در لیگ ایتالیا به پایان رسید اما شاید مدافع هلندی انتظار داشت تا بتواند فصل بهتری داشته باشد و نسبت به آژاکس پیشرفت بیشتری داشته باشد. به هر صورت این مدافع حالا روی فصل آینده تمرکز خواهد داشت و سعی می کند تا هر چه زودتر ریکاوری کند.

4125