ماجرای تقاضای پزشکان از قلعه‌نویی: زودتر استعفا بده!

ماجرای تقاضای پزشکان از قلعه‌نویی: زودتر استعفا بده!

خبرگزاری فوتبالی- امیر قلعه‌نویی از سه هفته گذشته و پس از رو شدن بیماری‌اش قصد داشت از سمتش استعفا دهد و برای مدتی از استرس های کاری دور باشد.

به گزارش فوتبالی، حتما با خبر هستید که پس از شکست سپاهان مقابل استقلال و حذف این تیم از جام حذفی، امیر قلعه نویی با انتشار نامه ای استعفای خودش را اعلام کرد که این استعفا به سرعت مورد قبول مدیران باشگاه قرار گرفت و مقرر شد تا انتهای فصل تکسیرا سکان هدایت طلایی پوشان اصفهان را بر عهده گیرد. 

اما نکته ای که درباره استعفای قلعه‌نویی وجود دارد این است که وی که چندی پیش به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری بود بنا بر به توصیه پزشکان برای بهبود شرایط جسمانی و قلبش باید از استرس و کار دور می شد و در واقع پس از بازی با تراکتور، تصمیم گرفته بود که تا حد توان از استرس و فوتبال دور شود. سپاهان در آن بازی در تبریز دو بر یک مقابل تراکتور شکست خورد. در هر صورت برخی نزدیکان قلعه‌نویی عقیده دارند به صورتی که اگر سپاهان هم در چند بازی اخیر نتایج خوبی کسب می کرد و حتی از جام حذفی هم حذف نمی شد، آخر فصل از سپاهان جدا می شد و به استراحت اجباری می رفت. 

با توجه به شرایط و قرائن به نظر می رسد قلعه نویی تصمیم گرفته تا اطلاع ثانوی فعالیتی در زمینه مربیگری نداشته باشد و بعید نیست که او نیز به لیست مربیانی وارد شود که در فصل آینده لیگ برتر حضور نخواهند داشت. 

خبرگزاری فوتبالی برای امیر قلعه‌نویی آرزوی سلامت دارد . 

۶۶۲۱