تیمو باکایوکو: میلان همواره در قلب من جای دارد

تیمو باکایوکو: میلان همواره در قلب من جای دارد

خبرگزاری فوتبالی - تیمو باکایوکو، هافبک دفاعی فرانسوی، که فصل 2018/19 را به طور قرضی در میلان توپ زده بود، معتقد است که این باشگاه همچنان در قلب او جا دارد و دوست دارد دوباره روزی به سن سیرو برگشته و برای میلان به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، تیمو باکایوکو که اخیرا هدف میلان در این نقل و انتقالات تابستانی قرار گرفته است، جای روسونری ها را در قلب خود می‌داند و علی‌رغم علاقه‌اش به این تیم، هنوز به طور واضح در مورد حضور دوباره در باشگاه میلان صحبت نمی‌کند. به گفته‌ی جانلوکا دی مارزیو، خبرنگار مشهور اسکای اسپورت ایتالیا، باشگاه میلان با چلسی به طور رسمی وارد مذاکرده شده است تا بتواند این هافبک دفاعی را به میلان بازگرداند. اکنون تیمو باکایوکو در گفتگو با توتو مرکاتو وب علاقه‌ی خود را به میلان ابراز کرده تا نشان دهد از بازگشت به میلان و صحبت هایی که اخیرا مطرح شده است، استقبال می‌کند.

باکایوکو در این مصاحبه گفت:" همه می دانند که میلان در قلب من است و من خاطرات بسیار خوبی از آنجا به یاد دارم. در حال حاضر من بازیکن چلسی هستم. در فوتبال باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود."

گفتنی است که تیمو باکایوکو از سال 2017 در خدمت باشگاه چلسی است او در فصل 2018/19 به طور قرضی در میلان توپ زده بود و فصل 2019/20 را هم به طور قرضی در موناکو گذراند.

1470