جدال نورافکن با استقلال از زمین مسابقه تا اینستاگرام!+(عکس)

جدال نورافکن با استقلال از زمین مسابقه تا اینستاگرام!+(عکس)

خبرگزاری فوتبالی- امید نورافکن هافبک سپاهان در چند روز گذشته به شدت زیر فشار انتقاد هواداران تیم سابقش استقلال بوده است.

به گزارش فوتبالی، در بازی مرحله رفت لیگ نوزدهم بین سپاهان و استقلال در اصفهان، نورافکن موفق شد در ثانیه های پایانی دروازه تیم سابقش یعنی استقلال را باز کند.

نورافکن بعد از گل تساوی سپاهان به استقلال در دقایق پایانی؛ یک خوشحالی بعد از گل مفصل داشت تا حسابی هواداران استقلال از او دلخور شوند.

نورافکن حدود دو هفته پیش در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی، مقابل استقلال در بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر بار دیگر خشم هواداران و بازیکنان استقلال را برانگیخت.

در دقایق ابتدایی بازی او یک جدال لفظی را با وریا غفوری کاپیتان استقلال به راه انداخت و چند دقیقه بعد آرش رضاوند با خطا بر روی نورافکن از زمین مسابقه اخراج شد. اما استقلال علی رغم 10نفره شدن با پیروزی 2-1 از زمین خارج شد.

در بازی دوشنبه شب استقلال و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، مهدی کیانی کاپیتان تیم سپاهان بعد از انجام مراسم ابتدایی بازی؛ پیش از سوت شروع مسابقه بازوبند کاپیتانی را بر بازوی نورافکن بست. 

نورافکن بر خلاف بازی قبل دو تیم سمت حاشیه نرفت و عملکرد چشم‌گیری هم در ترکیب سپاهان نداشت تا در دقیقه 73 جای خود را به علی قربانی بدهد.

نورافکن بعد از شکست 2-0 سپاهان برابر استقلال و استعفای امیر قلعه نویی از هدایت طلایی پوشان، امروز با انتشار پستی اینستاگرامی از داوران دو بازی با استقلال انتقاد کرد.


نورافکن با انتشار این پست بار دیگر موجب ناراحتی تعدادی از هواداران استقلال شده است؛ زیرا نورافکن 2 پیروزی استقلال را فنی نمی داند و اشتباه داوری را دلیل دو شکست سپاهان و استعفای قلعه نویی می داند. 

9697