حریفان منچستریونایتد و اینتر مشخص شدند؛ شیاطین سرخ به دنبال انتقام

حریفان منچستریونایتد و اینتر مشخص شدند؛ شیاطین سرخ به دنبال انتقام

خبرگزاری فوتبالی - بازیهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به پایان رسید و سویا و شاختار به نیمه نهایی رسیدند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که تک بازی شدن مسابقات یک چهارم نهایی لیگ اروپا باعث شده تا نتایج چندان غیرقابل پیش بینی نباشد و هر چهار تیمی که پیش بینی می شد به نیمه نهایی برسند، در این مرحله حضور خواهند داشت.

سویا با گل ستاره فصل خود یعنی اوکامپوس در دقیقه 88 توانست به سختی مقابل ولورهمپتون پیروز شود تا جلوی تمام انگلیسی شدن یکی از بازیهای نیمه نهایی را بگیرد. در حقیقت بازی سویا و منچستریونایتد برای شیاطین سرخ خیلی خاص است. سویا دو سال و نیم پیش با مربیگری مونتلا یک شگفتی را رقم زد و در عین ناباوری منچستر را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد. حالا یونایتدی ها انگیزه خاصی دارند تا آن شکست را جبران کنند. بازی منچستریونایتد و سویا در روز 26 مرداد در شهر کلن برگزار خواهد شد تا یک پای فینال مشخص شود.

از سویی شاختار دونتسک اوکراین با پیروزی چهار بر یک مقابل بازل برای اینتر به شدت کری خواند. نراتزوری ها در حالی باید به مصاف شاختار بروند که تیم اوکراینی با گلهای دودو، آلن پاتریک، تایسون و مورایس در مقابل تک گل ولفسوینکل در مقابل بازل با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید. بازی شاختار و اینتر در روز 27 مرداد ساعت 23:30 در شهر دوسلدورف برگزار می شود. هر کدام از چهار تیم نیمه نهایی از مدعیان جدی قهرمانی لیگ اروپا در فصل 20-2019 خواهند بود.

4125