روزهای خوش مهاجم آرژانتینی اینتر: خبر پدر شدنش را اعلام کرد

روزهای خوش مهاجم آرژانتینی اینتر: خبر پدر شدنش را اعلام کرد

خبرگزاری فوتبالی - لوتارو مارتینز ، مهاجم آرژانتینی اینتر پس از صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا اعلام کرد که به زودی در کنار همسرش آگوستینا گاندولفو صاحب فرزند خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که سال 2020 برای لوتارو سالی درخشان باشد چرا که شانس قهرمانی لیگ اروپا با اینتر را دارد و از سویی با خبر پدر شدنش مواجه شده است. البته لوتارو این روزها در مورد رویای حضورش در بارسلونا چندان مطمئن نیست چرا که کاتالان ها به خاطر بحران کرونا دچار مشکل شده اند و در حال حاضر مشخص نیست که ایا توان مالی لازم برای خرید هموطن لیونل مسی را دارند یا نه.

گاندولفو همسر لوتارو با اعلام خبر مادر شدنش در اینستاگرام نوشته است:" با وجود تمامی ترس ها و دلهره ها نسبت به آینده باید بگویم که چیزهای زیادی برای یادگیری داریم اما می توانیم با عشق منتظر چیزهای خوبی باشیم. لوتارو، با تمام وجودم دوستت دارم. همیشه از تو حمایت خواهیم کرد."

لوتارو در حال حاضر به نیمه نهایی لیگ اروپا رسیده است و امیدوار است که بتواند فصل را با نراتزوری ها به عنوان قهرمان لیگ اروپا به پایان برساند تا اینتر که در لیگ ایتالیا نایب قهرمان شد بتواند فصل را با جام اروپایی به پایان برساند. آنها توانستند در مقابل لورکوزن با نتیجه دو بر یک پیروز شوند. مهاجم 22 ساله آرژانتینی البته پیامی در مورد پدر شدنش منتشر کرده و خطاب به گاندولفو نوشته است:" با تمامی وجودم دوستت دارم."
4125