بریتویت چگونه شانس حضور در لیست بارسلونا در اروپا را به دست می آورد؟

بریتویت چگونه شانس حضور در لیست بارسلونا در اروپا را به دست می آورد؟

خبرگزاری فوتبالی - مارتین بریتویت مهاجم دانمارکی بارسلونا شاید این فرصت را به دست بیاورد تا در لیست بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بریتویت حق حضور در بارسا در لیگ قهرمانان را ندارد چرا که بعد از آن که بارسلونا لیست خود را در اختیار یوفا قرار داد، خریده شد. با این وجود مهاجم دانمارکی این روزها در کنار بارسلونا حضور دارد و حتی با تیم به لیسبون سفر خواهد کرد. در واقع یوفا به تیم ها اعلام کرده است که در صورتی که تعداد زیادی از بازیکنان یک تیم به کرونا مبتلا شوند و نتیجه تستشان مثبت شود، این احتمال وجود دارد که بازیکنانی که در لیست چمپیونزلیگی تیم ها قرار نداشته اند بتوانند برایشان در اروپا بازی کنند که بریتویت نیز می تواند مشمول چنین قانونی شود. 

البته یوفا فقط در صورتی اجازه حضور بازیکن اضافی به لیست تیم ها در شرایط اضطراری را صادر خواهد کرد که قرارداد بازیکن مذکور با تیمش در فدراسیون فوتبال ثبت شده باشد و نتیجه تست کرونای او منفی شده باشد. که البته بریتویت مشکلی در این زمینه ندارد.

هر چند که شانس حضور بریتویت در لیست کم است چرا که فقط در صورتی چنین احتمالی وجود دارد که تعداد زیادی از بازیکنان بارسلونا به ویروس کووید - 19 مبتلا شوند اما مهاجم دانمارکی ناامید نمی شود و حتی با وجود آن  که احتمالا سکونشین خواهد بود، به همراه تیمش به لیسبون سفر می کند. 

بارسلونا و بایرن مونیخ روز جمعه در بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار می گیرند.

4125