وکیل برانکو اعلام کرد: پرسپولیس منتظر محرومیت از پنجره های نقل و انتقالاتی باشد!

وکیل برانکو اعلام کرد: پرسپولیس منتظر محرومیت از پنجره های نقل و انتقالاتی باشد!

خبرگزاری فوتبالی- وکیل سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید که مهلت پرسپولیس به پایان رسیده و آن ها باید منتظر محرومیت از سوی فیفا باشند.

به گزارش فوتبالی، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس روز گذشته ادعا کرد که مطالبات دو نفر از اعضای کادر فنی برانکو را پرداخت و رقمی را هم به حساب برانکو واریز کرده اند تا محرومیتی این باشگاه را تهدید نکند اما حالا وکیل برانکو ایوانکوویچ می‌گوید که مهلت پرسپولیس به پایان رسیده و آن ها باید منتظر محرومیت باشند.

داروبوشیچ در گفت و گو با یکی از رسانه های خارجی با اشاره به این موضوع گفته است: «مهلت پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو روز 6 آگوست برابر با 16 مرداد به پایان رسید و باشگاه تنها 30 درصد به موکل من پرداخت کرد. پس از  اینکه پرسپولیس بدهی برانکو را کامل پرداخت نکرد، همان روز به فیفا اعلام کردیم و در حال حاضر در انتظار پیگیری فیفا هستیم.»

باتوجه به پیگیری وکیل برانکو، حال آن ها منتظر اعمال جریمه و محرومیت از سوی فیفا برای باشگاه پرسپولیس هستند. وکیل برانکو در ادامه گفته است: «نمی‌خواهم حدس بزنم چه اتفاقی برای پرسپولیس رخ می‌دهد اما در مرحله اول بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی خواهد بود، سپس کسر امتیاز و بعد محرومیت از بازی‌های بین‌المللی در انتظار این باشگاه خواهد بود.»

خبرگزاری فوتبالی روز گذشته در گزارشی کامل به آنچه در ادامه این پرونده برای باشگاه پرسپولیس رخ خواهد داد پرداخت و اشاره کردیم که فیفا ابتدا یک مهلت یک ماهه تا حوالی 16 شهریور به باشگاه پرسپولیس مهلت خواهد تا مطالبات برانکو دستیاران کروات را تسویه کند. اگر در این بازه زمانی هم نتواند بقیه پول را پرداخت کند، مشمول یکی از بندهای جریمه مثل محرومیت از حضور در نقل و انتقالات و بعد در صورت عدم پرداخت در یک مهلت یک ماهه، کسر 6 الی 12 امتیاز در فصل آینده و محرومیت از حضور در رقابت‌های بین‌المللی و حتی سقوط به دسته های یک و دو هم می شود.

البته سقوط به دسته های یک و دو در صورتی اتفاق می افتد که فیفا مهلت دو ماهه مجدد به باشگاه پرسپولیس خواهد داد تا بدهی خود را تسویه کند که اگر باز هم موفق به پرداخت آن نشود جریمه هایی مانند سقوط به دسته یک در فصل بعدش و یا حتی لیگ دسته دو مواجه خواهد شد. حال باید تا روز جمعه منتظر ماند و دید این فرضیه و پیش بینی وکیل برانکو چقدر درست خواهد بود.

7655