40هزار یورو تا بستن پرونده برانکو ایوانکوویچ

40هزار یورو تا بستن پرونده برانکو ایوانکوویچ

خبرگزاری فوتبالی- یکی از دغدغه های مهم باشگاه پرسپولیس و البته هواداران این تیم پرداخت مطالبات برانکو و فرار از محرومیت دوباره و کسر شش امتیاز احتمالی بود که با توجه به اقدامات این باشگاه و پرداختی هایی که به این مربی کروات داشتند فاصله ای تا بستن این پرونده در کمیته انضباطی فیفا ندارند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس روز گذشته اعلام کرد 85 هزار دلار دیگر از مطالبات برانکو ایوانکوویچ به حساب این مربی پرداخت شده است و با اعلام دارو بوشیچ، وکیل برانکو، این پول به حساب این مربی کروات نشسته است.

باشگاه پرسپولیس سعی کرد بعد از اولین پرداختی به این مربی کروات مابقی طلب برانکو را در چند نوبت واریز کند تا حسن نیت خود را برای این مهم نشان دهد. البته آنها برای انتقال پول با مشکلاتی هم مواجه بوده و هستند و اینکه باید در چند نوبت این کار انجام شود تا مشکلی به وجود نیاید.

با توجه به این مبلغ پرداختی و با تایید وکیل برانکو رقم باقی‌مانده بدهی این مربی کروات تنها نزدیک به 40 هزار یورو است که مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا هر چه سریعتر این مبلغ را هم به حساب برانکو واریز کنند تا با بستن این پرونده پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس هم باز شود.

دارو بوشیچ همچنین اعلام کرده که واریزی های باشگاه پرسپولیس را به اطلاع فیفا رسانده و در نامه‌ای تمام این موارد را به فیفا گزارش داده است  و همین که تا امروز فیفا علیه پرسپولیس اقدامی نکرده به این دلیل است که در جریان مراودات این باشگاه و برانکو قرار دارد.

از آنجا که موضوع شکایت برانکو از زمان رسانه‌ای شدن با حرف و حدیث‌های بسیاری همراه شد و اظهارنظرهای زیاد روند مذاکرات را چندین مرتبه تغییر داد اما بالاخره این مبلغ تامین و تا این لحظه 85 درصد آن به حساب سرمربی اسبق قرمزها واریز شده است.

به هرحال اینکه پول مرد کروات از چه طریقی تهیه و ارسال شده و چه کسانی در این مسیر انرژی گذاشتند تا مشکل حل شود و... مسائلی است که می‌توان بعد از مختومه شدن پرونده این مربی و برای روشن شدن افکار عمومی با ارائه سند و مدرک به آنها پرداخت.

باشگاه پرسپولیس بعد از بسته شدن پرونده برانکو ایوانکوویچ باید سراغ توافق یا رسیدگی به شکایت گابریل کالدرون و دستیارانش و بودیمیر، بازیکن سابق پرسپولیس برود.

7655