ایموبیله: نیوکاسل من را می‌خواست/ می‌خواهم تا همیشه در لاتزیو بمانم

ایموبیله: نیوکاسل من را می‌خواست/ می‌خواهم تا همیشه در لاتزیو بمانم

خبرگزاری فوتبالی – آقای گل اروپا اعلام کرده نیوکاسل برای جذب او تلاش کرده است اما او می‌خواهد برای همیشه در لاتزیو بماند.

به گزارش فوتبالی، ایموبیله در جدیدترین گفت و گوی خود با کوریره دلو اسپرت گفته: اینزاگی به شیوه‌ای عالی رشد کرده است. او تمام سطوح مورد نیاز را پیموده تا مربی شود. ما همیشه به او گوش می‌کنیم اما اخیرا او شیوه خاصی را برای متقاعد کردن ما استفاده می کند. او می‌داند چگونه ارتباط برقرار کند. او هرگز در استفاده از تن صدای مناسبش اشتباه نمی‌کند. بازیکنان بعضی روزها مانند دیوها زشت برخورد می‌کنند. سیمونه و باشگاه گروه خوبی ساخته‌اند. تعداد افراد زیادی وجود دارند که از ما و روابط ایجاد شده، هر روز مراقبت می‌کنند.

ایموبیله در ادامه افزود: در زمانی که اخبار خرید نیوکاسل توسط شیخ شنیده می‌شد، آن‌ها با من تماس گرفتند اما لیگ برتر پیشنهاد آن‌ها را قبول نکرد. درست به خاطر نمی‌آورم. می‌دانم که آن‌ها به دنبال یک مربی ایتالیایی، آلگری و اسپالتی بودند.

آقای گل سری آ که توانسته امسال کفش طلای اروپا را هم تصاحب کند در ادامه افزود: تمایل دارم تا همیشه در لاتزیو بمانم. قراردادم را ۳ سال تمدید می‌کنم تا قرارداد تا ۲۰۲۵ به اتمام برسد. زمانی که ۳۵ ساله شوم. قبل از اینکه به لاتزیو بیایم با ناپولی در تماس بودم اما به دلالیلی به توافق نرسیدیم. ناپولی جایی است که من در آن به دنیا آمدم اما لاتزیو به من چیزهای گران‌بهایی داده است.

1101