۸ غایب در تمرین لاتزیو؛ اوضاع اورژانسی برای آبی‌پوشان شهر رم؟

۸ غایب در تمرین لاتزیو؛ اوضاع اورژانسی برای آبی‌پوشان شهر رم؟

خبرگزاری فوتبالی – به نظر می‌رسد به دلیل ابتلای بازیکنان لاتزیو به کرونا این تیم با مشکلی جدی مواجه شود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که لاتزیویی‌ها خود را برای دیدار فردا شب مقابل بروژ بلژیک در لیگ قهرمانان آماده می‌کنند اما اخبار عجیبی از تمرینات این تیم شنیده می‌شود که شامل غیبت تعداد زیادی از بازیکنان این تیم در تمرینات است.

رسانه توتومرکاتووب اعلام کرده احتمال دارد لاتزیویی‌ها بدون بازیکنان اصلی‌شان در دیدار چهارشنبه شب مقابل بروژ بازی کنند زیرا لوئيس آلبرتو، چیرو ایموبیله، آندریاس پریرا،‌ لوکاس لیوا، مانوئل لاتزاری، دنیلو کاتالدی، لوئیس فیلیپه و توماس استراکوشا در تمرین امروز عقاب‌ها شرکت نکرده‌اند. سایت فوتبال ایتالیا در ادامه گزارش توتو مرکاتو نوشته که شایعات حاکی از احتمال ابتلا به کرونای این بازیکنان دارد اما باشگاه لاتزیو هیچ چیزی در این زمینه رسما اعلام نکرده است و این مسئله حدس و گمان است.

سیمونه اینزاگی، سرمربی تیم لاتزیو امروز تنها بازیکنانی چون رینا، پاتریک، هودت، آچربی،‌ ماروسیچ، ‌آکپا آکپرو، ‌پارولو، میلینکوویچ ساویچ، فارس، کوره‌آ و کایسدو را تمرین داده است.

گفتنی است لاتزیو در گروه F رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با زنیت، دوترموند و بروژ هم گروه است. لاتزیویی‌ها در هفته اول این رقابت‌ها توانستند ۳-۱ دورتموند را شکست دهند و با تفاضل گل بهتر نسبت به بروژ در صدر قرار گیرند.

1101