پیروز قربانی : عده ای با هشتگ دنبال به هم زدن تمرکز مجیدی بودند

پیروز قربانی : عده ای با هشتگ دنبال به هم زدن تمرکز مجیدی بودند

خبرگزاری فوتبالی - پیشکسوت تیم استقلال گفت: یکسری افراد فضایی را راه می‌اندازند که هیچ پایه و اساسی ندارد، آنها با راه انداختن هشتگ و هفتگ دنبال به هم ریختن تمرکز فرهاد مجیدی بودند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس ، پیروز قربانی درباره برتری استقلال مقابل سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: به نظر من استقلال با ارائه یک بازی هوشمندانه و تاکتیکی توانست از سد سپاهان عبور کند و به خصوص پس از به ثمر رساندن گل اول بسیار باهوش‌تر بازی کرد. استقلال لیاقت برد در این بازی را داشت زیرا هم از لحاظ چیدن ارنج هوشمندانه عمل کرد و هم بازی تاکتیکی را از این تیم مشاهده کردیم.

وی افزود:‌ قرار دادن چهار مدافع وسط در مقابل سپاهان جلو ارسال‌های حریف و نفوذهای این تیم را گرفت و ما دیدیم استقلال پس از به ثمر رساندن گل اول تغییر سیستم هم داد که این موضوع سبب شد گل دوم را به  ثمر برساند.

این پیشکسوت ادامه داد: در زمان حملات حریف میلیچ و ووریا غفوری از جناحین و محمد دانشگر و روزبه چشمی به عارف غلامی و سیاوش یزدانی اضافه می‌شدند و به دفاع کمک می‌کردند که اگر سانتر از سوی سپاهانی‌ها ارسال شد آن را دفع کنند. تمام مدافعان استقلالی‌ها در جای خودشان بودند و در کانال دفاعی شاهد عملکرد خوبی بودیم.

پیشکسوت تیم استقلال درباره ارزیابی‌اش از عملکرد سپاهان در این بازی گفت: سپاهان بازی را خوب شروع کرد اما دریافت گل اول سبب شد شیرازه این تیم از هم بپاشد. استقلال در طول نیمه اول و به ویژه پس از نیمه دوم حملات زیادی روی دروازه سپاهان داشت و موقعیت های زیادی هم خلق کرد علاوه بر 2 گلی که به ثمر رساند در ضدحملات هم می‌توانست گل‌های بیشتری را به ثمر برساند.

قربانی افزود: من بازی‌های اخیر سپاهان را دیده‌ام و می‌دانم این تیم به ویژه در بازی با نساجی عملکرد خیلی خوبی داشت. باید دید چه مشکلی در این تیم وجود دارد که سبب نتیجه نگرفتن سپاهانی‌ها می‌شود زیرا از لحاظ فوتبالی شاهد بازی‌های خوبی از سپاهان هستیم.

وی درباره برداشته شدن فشار از روی دوش فرهاد مجیدی توضیح داد: به نظر من باید دید فشار را چه کسانی می‌آورند. یکسری افراد و گروه‌ها فضایی را راه می‌اندازند که هیچ پایه و اساسی ندارد. آنها با راه انداختن هشتگ و هفتگ دنبال به هم ریختن تمرکز فرهاد مجیدی بودند که خوشبختانه وی توانست با بی‌تفاوتی نسبت به این جریا‌ن‌ها تیمش را از لحاظ تاکتیکی در مسیر خوبی قرار دهد. باز هم تأکید می‌کنم هرچند دیدار استقلال و سپاهان چندان جذاب نبود اما تیم فرهاد مجیدی یک بازی تاکتیکی و حساب شده را از حریف خود برد.

مدافع اسبق استقلال درباره احتمال برگزاری دربی پایتخت در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی شرایطش با سایر رقابت‌ها متفاوت است و تفاوتی ندارد در این رقابت‌ها با چه تیمی روبه‌رو شوید. اگر استقلال دنبال قهرمانی در این رقابت‌ها است باید از هر حریفی عبور کند.

قربانی تاکید کرد: خوشبختانه پس از شیوع کرونا شاهد هستیم که تیم‌ها از لحاظ سبک بازی و کیفیت عملکرد خوبی دارند و دیگر آن بی‌نظمی‌هایی که احتمال داشت با حضور هواداران در ورزشگاه ایجاد شود و مانع ارائه تاکتیک‌هایی مناسب و فوتبال با کیفیت از سوی تیم‌ها شود نمی‌بینیم.

قربانی ادامه داد:  تماشاچی می‌تواند کل عملکرد بازیکنان را تحت تأثیر قرار بدهد و با به کار بردن الفاظ رکیک در ورزشگاه‌ها روحیه بازیکن و مربی خراب شود اما اکنون حداقل خودم می‌توانم با فرزندم بنشینم و یک بازی خوب را ببینم. خوشبختانه پس از کرونا شاهد بی‌فرهنگی در ورزشگاه‌ها نیستیم و این موضوع به فوتبال کمک می‌کند. 

وی درباره تحت فشار قرار گرفتن امیر قلعه‌نویی از سوی هواداران سپاهان گفت: امیر قلعه‌نویی مربی با تجربه‌ای است و بارها نشان داده می‌تواند تیمش را از شرایط سخت نجات دهد. سپاهان هم در این هفته‌ها فوتبال خوبی بازی می‌کند اما با اجازه بدهید با توجه به اینکه جو اصفهان را نمی‌شناسم و نمی‌دانم چه مسائلی در تیم سپاهان رخ می‌دهد درباره این تیم اظهارنظر نکنم و تنها امیدوار باشم هر اتفاقی که رخ می‌دهد سبب موفقیت سپاهان و امیرقلعه نویی که مربی و استاد خودم بوده است، شود.

پیشکسوت تیم استقلال تصریح کرد: باید از بازیکنان استقلال تشکر کنم زیرا آنها در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته‌اند و همین موضوع سبب شده پسر کوچک من که همه نفرات این تیم را می‌شناسد بسیار خوشحال شود.

6968