پدیده جدید بارسلونا: رئال مادرید من را نخواست

پدیده جدید بارسلونا: رئال مادرید من را نخواست

خبرگزاری فوتبالی - پدری پدیده جوانی است که از لاس پالماس راهی بارسلونا شده است. وی در مصاحبه ای با صفحه یوتیوب پست یونایتد در مورد شرایط خودش و آینده اش صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، این هافبک جوان در این باره که چرا او را پدری می نامند، گفت:" از بچگی همیشه یک نفر دیگر در تیم هایم به نام پدرو وجود داشته است و به همین خاطر من را پدری صدا می زنند تا با افراد دیگر اشتباه گرفته نشوم. "

وی در مورد شروع کارش در بارسلونا هم صحبت کرد:" انگیزه زیادی دارم تا از روز 22 مرداد در اردوی پیش فصل حضور پیدا کنم. سعی می کنم که جایگاهی در ترکیب بارسلونا پیدا کنم. استرس برای بازیکنان طبیعی است اما سعی می کنیم که آرامش خود را حفظ کنیم.  سعی می کنم که بیشترین بازی  های ممکن را داشته باشم و در تیم بزرگسالان جای بگیرم و بتوانم فصل آینده بخشی از تیم بزرگسالان بارسلونا باشم."

پدری از سویی در این باره که قبلا شانس حضور در رئال مادرید را داشته هم صحبت کرد:" دو، سه سال پیش در رئال مادرید تست دادم. یک هفته در مادرید بودم. به من گفتند که هر چند که کارم را دنبال می کنند اما به نظر می رسید که از کارم راضی نبودند و نخواستند من را بخرند. سال گذشته در اردوی پیش فصل در لاس پالماس حضور داشتم و در ان زمان بارسلونا خرید من را نهایی کرد. حضور در بارسلونا رویای کودکی من بود و خوشحالم که به آن رسیدم. "

هافبک جوان در مورد اسطوره هایش هم صحبت کرد:" اسطوره من همیشه اینیستا بوده است. همیشه بی نظیر بود و کسی نمی توانست توپ را از او بگیرد. دی یونگ  را هم دوست دارم. پدرم همچنین به من ویدیوهای لادروپ را نشان داده تا از او الگو بگیرم."

4125