عصبانیت شدید هواداران سپاهان؛ قلعه نویی در آستانه برکناری؟

عصبانیت شدید هواداران سپاهان؛ قلعه نویی در آستانه برکناری؟

خبرگزاری فوتبالی- سپاهان در جام حذفی با نمایش یک بازی نا امید کنند مقابل استقلال شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، استقلال با نتیجه 2-0 موفق شد سپاهان را شکست بدهد.

سپاهان که ابتدای فصل با خرید بازیکنان توانمند در فصل نقل وانتقالات برای قهرمانی بسته شده بود بعد از ناکامی در لیگ برتر، از رقابت های جام حذفی هم با شکست برابر استقلال  در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، از این جام کنار رفت.

امیر قلعه نویی که در چند ماه اخیر زیر فشار انتقاد هواداران قرار داشته است. او چند هفته پیش دچار حمله عصبی شد و در بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل استقلال در لیگ برتر روی نیمکت حضور نداشت و تیم اصفهانی در آن بازی با نتیجه 2-1 شکست خورد.

سپاهان در بازی امشب با شکست استقلال، علاوه بر انتقام شکست 9 روز پیش می توانست به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کند تا در برای کسب یک جام داخلی امیدوار بماند اما قلعه نویی وشاگردانش عملکرد خوبی نداشتند و با نتیجه 2-0 شکست خوردند و این شکست سپاهان در حالی رقم خورد که استقلال3 بازیکن کلیدی خود یعنی شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

شنیده ها حاکی از آن است که مدیران کارخانه فولاد مبارکه سپاهان دیگر تمایلی به ادامه همکاری با قلعه نویی را ندارند و ممکن است این مربی در ساعات آینده از سپاهان کنار گذاشته شود. البته این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده وفقط در حد شنیده است. با توجه به دو بازی حساس سپاهان مقابل شهرخودرو و پیکان در اصفهان و تهران، باید دید مدیران سپاهان ترجیح می دهند با امیرقلعه نویی ادامه دهند یا به تیمشان شوک وارد کنند. بعضی وقتها شوک جواب می دهد چرا که سپاهان اگر می خواهد سهمیه بگیرد، باید حتما شهرخودرو و پیکان را ببرد و منتظر نتایج حریفانش هم باشد. 

9697