نفت مسجد سلیمان 2- گل گهرسیرجان 3/ سقوط قیمت نفت در مسجد سلیمان

نفت مسجد سلیمان 2- گل گهرسیرجان 3/ سقوط قیمت نفت در مسجد سلیمان

خبرگزاری فوتبالی-در بازی پر گل هفته گل گهر با 3 گل مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، گل گهر که در نیمه اول توسط نفت مسجدسلیمان سورپرایز شده بود در نیمه دوم با انگیزه بیشتر و چند تعویض خوب توانست بازی را برگردانده و در نهایت به سه امتیاز با ارزش بازی دست پیدا کند. 

نتیجه بازی هفته گذشته: نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر به تساوی 1-1 مقابل ذوب آهن دست یافت و در بازی عقب افتاده خود مقابل فولاد، با یک گل شکست خورد. گل گهر گهر هم مقابل فولاد به تساوی بدون گل رسید. 

نتیجه بازی رفت: بازی دو تیم در دور رفت با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

دوشنبه 20 مرداد 1399

نفت مسجدسلیمان _ گل گهر سیرجان ساعت 20:45

داور: علی بای 

کمک‌ها: علیرضا ایلدروم – سعید زیبا

ترکیب گل گهرسیرجان 

میلاد فراهانی، مهران گلزاری، سیدعلیرضا ابراهیمی، یوسف وکیا، سیداحمد موسوی، احمدرضا زنده روح، امین پورعلی، میلاد کمندانی، بهنام برزای، رضا محمودآبادی، یونس شاکری

 ترکیب نفت مسجدسلیمان 

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، علیرضا علیزاده، صادق صادقی، میثم نقی زاده، صادق صادقی، مجید عیدی، سعید کریمی، پیام ملکیان، مهدی زبیدی، عماد میرجوان

اخطار:


دقیقه43 : میثم نقی زاده نفت مسجدسلیمان

دقیقه 70 حسین ابراهیمی از نفت مسجدسلیمان

دقیقه 80 یوسف وکیا از گل گهر

 

 

شرح گل:

نفت مسجد سلیمان0 -گل گهر 1 - شرح گل: در دقیقه 2 بازی یک پاس در عمق بهنام برزای برای رضا محمودآبادی که از تله آفساید فرار کرده بود این بازیکن را با فرعباسی تک به تک کرد، محمودآبادی در حالی که توپ روی هوا بود دروازه بان را دریبل زد و با سر گل اول گل گهر را به ثمر رساند.

 

نفت مسجدسلیمان 1- گل گهر 1   - در دقیقه 15 سانتر حامد نورمحمدی از راست با جاخالی میرجوان مهاجم نفت مسجدسلیمان در گوشه محوطه جریمه گل گهر به صادق صادقی رسید و این بازیکن با یک ضربه روی پا توپ را به زیبایی به زاویه مخالف زد و بازی را مساوی کرد.

 

نفت مسجدسلیمان 2- گل گهر 1 - در دقیقه 27 یک حمله از سمت راست درون محوطه جریمه توسط مهدی زبیدی با پاس او به حسین ابراهیمی به پشت محوطه جریمه همراه بود. ابراهیمی با حرکت در عرض و دریبل یک بازیکن با پای چپ ضربه ای زمینی و دقیق را به گوشه سمت مخالف زد. توپ با وجود پرش میلاد فراهانی به تیر دروازه خورد و وارد گل شد.

 

نفت مسجد سلیمان2-2 گل گهر - دقیقه 65 پاس یونس شاکری در هجده قدم به بهنام برزای رسید، برزای که از طرف مدافع نفت مسجدسلیمان تحت فشار بود بدن گذاشت و با یک چرخش و یک بغل پا بازی را دو ، دو مساوی کرد.

 

نفت مسجدسلیمان 2- گل گهر 3 - دقیقه 80: سانتر بلند احمدزنده روح از میانه زمین به هجده قدم با مهار خوب یونس شاکری با سینه و پاس او به برزای همراه بود. بهنام برزای با کمی حرکت با توپ سپس با پای چپ به زاویه مخالف ضربه زد تا خودش را دو گله و گل گهر را سه گله کند.

7575