مانچینی: انتظار حذف یوونتوس را نداشتم؛ پیرلو خوش شانس است

مانچینی: انتظار حذف یوونتوس را نداشتم؛ پیرلو خوش شانس است

خبرگزاری فوتبالی - پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا بدست المپیک لیون، مائوریسیو ساری از کار برکنار شد و آندره آ پیرلو جایگزین او شد. اکنون روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است که پیرلو بسیار خوش شانس بوده است.

به گزارش فوتبالی، روبرتو مانچینی معتقد است که یوونتوس می‌توانست از این مرحله عبور کند و انتظار حذف آن‌ها را نداشته است، ضمن اینکه ساری موفق به پیاده سازی سبک مورد نظر خود در جمع بیانکونری ها نشد و آندره‌ آ پیرلو شانس بزرگی بدست آورده است. سرمربی تیم ملی ایتالیا در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" انتظار نداشتم که یووه در این مرحله حذف شود. مطمئن بودم که آنها پیشرفت کرده اند. اما سالی وحشتناک، غیرقابل پیش بینی و دشوار بود، به خصوص برای تیم‌هایی که تغییراتی داشته‌اند، مثل یووه. ساری نتوانست فوتبال خود را در یوونتوس به نمایش بگذارد. پیرلو خوش شانس است. او از بالاترین سطح و با بهترین تیم شروع می کند. شاید من هم از سطحی پایین شروع نکردم، اما من با فیورنتینا مربیگری را آغاز کردم، نه با یووه.

مانچینی در ادامه گفت:" او دانش زیادی درمورد فوتبال دارد. مانند دنیله ده روسی. دوست داشتم با او کار کنم. آندره آ مسیر جدیدی را آغاز کرده است. بیایید او را دنبال کرده و برایش آرزوی موفقیت کنیم."

1470