بمب ساعتی در دست مجیدی منفجر می‌شود یا قلعه‌نویی!

بمب ساعتی در دست مجیدی منفجر می‌شود یا قلعه‌نویی!

خبرگزاری فوتبالی- استقلال و سپاهان تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه آزادی تهران در قالب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم می روند.

به گزارش فوتبالی، دیدار امشب استقلال و سپاهان در جام حذفی می تواند آینده سرمربیان 2 تیم را برای فصل آینده تضمین کند. امشب فرهاد مجیدی جوان و با انگیزه در برابر امیر قلعه نویی که 5 قهرمانی و 4 نایب قهرمانی لیگ برتر و 2 قهرمانی در جام حذفی را در کارنامه دارد قرار می گیرد، پس کار سختی را در پیش دارد.

مجیدی و استقلال بعد از جدایی آندره آ استراماچونی روند پر نوسانی را داشتند و در چند هفته اخیر لیگ برتر توانستند خود را به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر برسانند، اما سپاهان اصلا شرایط خوبی را تجربه نمی کند و در 2 بازی آخر خود در لیگ برتر شکست خورده تا قلعه نویی زیر فشار انتقادات قرار بگیرد و حتی شایعاتی از پایان همکاری او با سپاهان در پایان فصل به گوش می رسد و برخی دیگر از شنیده ها از حضور محرم نوید کیا روی نیمکت سپاهان در لیگ بیستم خبر می دهد.

قلعه نویی در هفت سال گذشته قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را تجربه نکرده است و حالا برای اثبات توانایی هایش راهی جز شکست استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ندارد تا برای قهرمانی در جام حذفی امیدوار بماند؛ هرچند با حضور پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجد سلیمان درمرحله نیمه نهایی جام حذفی، برنده بازی امشب کار سختی را برای قهرمانی خواهد داشت.

اوضاع برای مجیدی هم در استقلال سخت است. برخی هواداران همچنان در فراق استراماچونی کمپین به راه می اندازند و خواهان بازگشت او هستند، برخی دیگر اوج گرفتن دوباره استقلال را در گرو بازگشت قلعه نویی به خانه می دانند، عده ای هم اعتقاد دارند باید به فرهاد زمان داد تا در لیگ بیستم تیم مورد تایید خودش را ببند.

دیدار امشب استقلال – سپاهان یک دوئل واقعی بین مجیدی و قلعه نویی محسوب می شود تا در صورت پیروزی در این دیدار به پیروزی در نیمه نهایی و قهرمانی در جام حذفی امیدوار باشند. مجیدی برای کسب اولین جام دوران مربیگری خود باید امشب از سد مربی اسبق خود بگذرد و قلعه نویی برای کسب سومین قهرمانی در جام حذفی باید شاگرد سابقش را مغلوب کند. در سال های اخیر رابطه این دو آنچنان گل و بلبل هم نبوده و این موضوع بدون شک برای بازی امشب هم حساسیت را بیشتر می کند.

همیشه مرز بین پیروزی و شکست اندک بوده است، اما پیروزی و شکست می تواند در بازی امشب حکم اخراج یا ابقا داشته باشد. باید دید بمب ساعتی امشب در دست مجیدی منفجر می شود یا قلعه نویی! 

به گزارش فوتبالی، استقلال 9 روز پیش در تهران علیرغم 10 نفره شدن در نیمه اول موفق شد سپاهان را با نتیجه 2-1 شکست دهد. امیرقلعه نویی به دلیل بیماری در آن بازی روی نیمکت حضور نداشت. 

9697