سرمربی بایر لورکوزن: می‌خواهیم قهرمان شویم و جایی برای اشتباه نداریم

سرمربی بایر لورکوزن: می‌خواهیم قهرمان شویم و جایی برای اشتباه نداریم

خبرگزاری فوتبالی - بایر لورکوزن در مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف اینتر خواهد رفت و پتر بوش، سرمربی تیمِ آلمانی، معتقد است که این تیم می‌تواند اینتر را در این مرحله شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، پتر بوش اعتقاد دارد که آن‌ها توانایی لازم برای پیروزی مقابل اینتر را دارند و برای برد به میدان خواهند رفت. بوش در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:" ما از عملکرد آنها در ایتالیا و اروپا متوجه شدیم که اینتر حریف بسیار قدرتمندی است اما آنچه را که برای شکست دادنِ آنها لازم است، داریم. ما باید بدون اینکه مرتکب اشتباه شویم، عملکردی عالی داشته باشیم زیرا هر اشتباهی می‌تواند هزینه‌ای بسیار سنگین داشته باشد."

اینتر در دور قبل با وجود اینکه توسط ختافه تحت فشار قرار گرفته بود، اما در نهایت با نتیجه‌ی دو بر صفر به پیروزی رسید تا در این مرحله مقابل بایر لورکوزن قرار بگیرد. پتر بوش در ادامه در مورد سیستم و تاکتیکی که قرار است مقابل اینتر میلان به کار بگیرد، گفت:" من نمی خواهم در مورد تاکتیک ها صحبت کنم زیرا همه‌ی آنچه که من در دست دارم و آن چیزی که در نظر می‌گیرم، منافعِ بازیکنانم است. ما می خواهیم قهرمان این مسابقات شویم و خواهیم دید که فردا چه خواهد شد."

1470