کونته: نباید با پشیمانی به لیگ اروپا پایان دهیم

کونته: نباید با پشیمانی به لیگ اروپا پایان دهیم

خبرگزاری فوتبالی - اینتر میلان در مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف بایر لورکوزن خواهد رفت. آنتونیو کونته معتقد است که تیمش باید مراقب ضد حملات بایر لورکوزن باشد.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کونته معتقد است که تیمش باید ثابت کند که شایستگی حضور در مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ اروپا را دارد. کونته در کنفرانس مطبوعاتی‌اش به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" بایر لورکوزن در ضدحمله بسیار خطرناک است و ما باید هوشیار باشیم که فضا را برای آن‌ها باز نکنیم چرا که می توانند کشنده باشند. آنچه ما نیاز داریم یکپارچگی و تلاش برای بازی به روشی است که آماده کرده‌ایم، چه با توپ و چه بدون توپ باید آن‌گونه بازی کنیم. این مسابقات را اغلب جزئیات شکل می‌دهند، بنابراین تمرکز مهم است. این تیم باید در مورد آنچه که انجام می دهد بهترین باشد، یعنی فوتبال بازی کردن. این رویای هر سرمربی است."

سرمربی ایتالیاییِ اینتر در ادامه گفت:" چه در این مرحله و چه در مرحله‌ی نیمه نهایی هر اتفاقی می تواند رخ دهد. همانطور که من قبل از بازی با ختافه گفتم، ما باید ثابت کنیم که در مرحله نیمه نهایی جایگاهی داریم. ما در برابر ختافه ثابت کردیم که شایستگی رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی را داریم، اکنون باید کارهای دیگری را هم انجام دهیم. باید مثبت اندیش باشیم زیرا هر روز برای رسیدن به هدف نهایی تلاش می کنیم. ما نباید با پشیمانی به این مسابقات پایان دهیم، به گونه‌ای باید باشیم که همه چیز را می‌خواهیم و پس از آن با رضایت به آن پایان ‌دهیم."

1470