بدشانسی بزرگ برای مجیدی؛ سه بازیکن هجومی بازی سپاهان را از دست دادند!

بدشانسی بزرگ برای مجیدی؛ سه بازیکن هجومی بازی سپاهان را از دست دادند!

خبرگزاری فوتبالی- فرهاد مجیدی در آستانه بازی حساس مقابل سپاهان در جام حذفی با یک بدشانسی بزرگ مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، فرهاد برای این دیدار بسیار حیاتی سه بازیکن هجومی‌اش را در اختیار ندارد. ارسلان مطهری که چند دقیقه بعد از گلزنی به شهرخودرو، مصدوم شد و به گفته دکتر ستوده بازی با سپاهان را از دست داده است.

دقایقی قبل هم مجید نامجومطلق در کنفرانس خبری قبل از بازی با سپاهان اعلام کرد که شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی هم به دیدار فرداشب نخواهند رسید.

غیبت دیاباته بدترین خبر ممکن برای مجیدی و تیمش است چرا که مهاجم مالیایی استقلال، اینروزها آماده‌تر از هر زمان دیگری بود و با گلهایش در بازیهای اخیر، نقش مهمی در رسیدن استقلال به رده دوم جدول داشت.

حالا تمام امید گلزنی آبی‌ها در خط حمله به مهدی قایدی است. بازیکنی که مدتهاست در گلزنی برای استقلال ناکام بوده و در دقایق آخر بازی با شهرخودرو هم یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد.

جدا از اینکه قایدی حداقل به لحاظ آماری، از روزهای اوجش بسیار دور است، این سوال مطرح می‌شود که با توجه به مصدومیت دو مهاجم دیگر استقلال و غیبت فرشید اسماعیلی، مجیدی از کدام بازیکن کنار شماره 10 تیمش استفاده خواهد کرد.

علی دشتی، آرش رضاوند، محمد بلبلی و زکریا مرادی بازیکنانی هستند که قابلیت بازی در خط حمله را دارند و باید دید کدامیک از این نفرات زوج قایدی در بازی فردا شب خواهند بود. 

برخی منتقدان عقیده دارند که مجیدی می توانست در بازی مقابل شهرخودرو به دیاباته و حتی ارسلان مطهری استراحت بدهد اما مجیدی هر دو بازیکن را پس از مصدومیت تعویض کرد.

1984