کری خوانی ماتیوس: بایرن مونیخ باید خیلی اشتباه کند که توسط بارسلونا حذف شود

کری خوانی ماتیوس: بایرن مونیخ باید خیلی اشتباه کند که توسط بارسلونا حذف شود

خبرگزاری فوتبالی - لوتار ماتیوس بازیکن اسبق تیم ملی آلمان که به عنوان کارشناس تلویزیونی به شبکه اسکای اسپورت رفته بود برای بارسلونا کری خواند و گفت که بایرن مونیخ باید مرتکب اشتباهات زیادی شود تا در بازی جمعه مقابل بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود.

به گزارش فوتبالی، ماتیوس در مورد بازی جمعه آینده میان بایرن مونیخ و بارسلونا گفت :" در حالت طبیعی بارسلونا کیفیت لازم را دارد تا بهترین بازی خود را در تک بازی ارائه بدهد اما به نظرم بایرن مونیخ باید مرتکب اشتباهات زیادی شود و بازی خیلی بدی ارائه بدهد تا در مقابل این بارسلونا شکست بخورد. در تک بازی اتفاقات زیادی رخ می دهد. اگر یک روز بد داشته باشی حذف می شوی در حالی که در بازیهای رفت و برگشت فرصت جبران وجود دارد."

در حقیقت ماتیوس به عنوان بازیکن اسبق بایرن مونیخ به نظر می رسد که بارسلونای کنونی را در سطحی نمی بیند که بتواند بایرن مونیخ را حذف کند. باید تا جمعه منتظر بمانیم و ببینیم که چقدر حق با اوست هر چند که مسی و یارانش قطعا حاضر نخواهند شد که به سادگی فرصت از دست دادن تنها جام باقی مانده فصل را بزنند و فصل 20-2019 را بدون کسب هیچ جامی به پایان ببرند. باید دید که تا شش روز دیگر چه اتفاقاتی رخ می دهند.

4125