هافبک سابق منچسترسیتی: سیلوا کوچک بود و ما به او شک داشتیم

هافبک سابق منچسترسیتی: سیلوا کوچک بود و ما به او شک داشتیم

خبرگزاری فوتبالی - دوران داوید سیلوا در منچسترسیتی به پایان رسیده و او به زودی از این تیم خواهد رفت. شان رایت فیلیپس، بازیکن سابق منچسترسیتی معتقد است که او هرگونه انتقادی را نسبت به خود در منچسترسیتی به سرعت از بین برد.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود که داوید سیلوا روز دوشنبه رسما به لاتزیو خواهد پیوست. او در تابستان 2010 از والنسیا به منچسترسیتی آمده بود و با توجه به استایل فیزیکیِ او انتقاداتِ زیادی پیرامونش مطرح بود و گفته می‌شد که او در لیگ برتر موفق نخواهد شد اما به اعتقاد رایت فیلیپس او خیلی زود انتقادات را نسبت به خود از بین برد. فیلیپس گفت:" من و لسکات وقتی او برای اولین بار آمد، درباره‌‌‌اش صحبت كردیم. او را دیدیم، او بسیار کوچک بود، وزن زیادی هم نداشت. یكی از گفتگو هایی كه با لسکات انجام دادیم این بود:"آیا او می‌تواند فشاری را که از نظر جسمی در اینجا هست، تحمل کند؟" اما بعد از یک یا دو جلسه تمرینی، من و لسکات فقط به هم نگاه کردیم و گفتیم:"او مشکلی ندارد و مانند یک جادوگر است."

بازیکن سابق منچسترسیتی در ادامه افزود:" چیزی که ما را بیشتر متحیر کرده این است که سیلوا 10 سال در این سطح ماندگار بود. در تمام این سال ها خوب بازی می‌کرد و گل می‌زد و پاس گل می‌داد. به نظرم او دوران حرفه‌ای فوق العاده‌ای داشته است و امیدوارم در باشگاه بعدی اش هم همین عملکرد را داشته باشد."

1470