میرزاپور: پیکان به سختی گل می‌خورد/ حق ماست که در لیگ برتر بمانیم

میرزاپور: پیکان به سختی گل می‌خورد/ حق ماست که در لیگ برتر بمانیم

خبرگزاری فوتبالی- مربی تیم فوتبال پیکان گفت: پیکان متحول شده و بر خلاف قبلاً که زیاد گل می‌خوردیم، در ۵ بازی اخیر تنها یک گل دریافت کرده‌ایم .

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، ابراهیم میرزاپور در ارتباط با شرایط تیم فوتبال پیکان تهران پیش از دیدار با صنعت نفت در چارچوب دیدار‌های هفته بیست و هشتم لیگ نوزدهم در تهران، اظهار داشت: با آمدن عبدالله ویسی، پیکان متحول شده است. ما پیش از این خوب گل می‌زدیم، اما زیاد گل می‌خوردیم.

وی افزود: در این مدت روی سازمان دفاعی و دروازه‌بان‌ها کار کردیم و می‌بینید که در پنج بازی اخیر، تنها یک گل دریافت کرده‌ایم. با این حال، مسیر پیش‌روی ما دشوار است و سه بازی سخت با صنعت نفت آبادان، استقلال و سپاهان داریم.

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پیکان در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از کارشناسان معتقدند با توجه به فوتبالی که ارائه می‌کنیم، جایگاه‌مان در انتهای جدول نیست و حق داریم که در لیگ برتر بمانیم. همه تمرکزمان روی سه دیدار آینده است و خوب می‌دانیم چه کار مشکلاتی در پیش است. در نیمه پایین جدول فاصله تیم‌ها خیلی کم شده و یک تیم ممکن است با یک برد از قعر جدول به میانه جدول برسد. امیدواریم آن تیمی که ماندن در لیگ را قطعی می‌کند، پیکان باشد. 

6641