زیدان پس از حذف رئال مادرید: به تیمم افتخار می‌کنم

زیدان پس از حذف رئال مادرید: به تیمم افتخار می‌کنم

خبرگزاری فوتبالی – زین الدین زیدان به سیتیزن‌ها بابت بردشان تبریک می‌گوید.

به گزارش فوتبالی، زیدان پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: زمانی که شکست می‌خورید نمی‌توانید خوشحال باشید اما امروز بابت کارهایی که انجام دادیم احساس غرور می‌کنم. باید به حریف تبریک بگوییم زیرا عالی بازی کردند. نباید به دنبال بهانه جویی باشیم. ما هر دو بازی را باختیم اما مهم ترین مسئله این است که به این تیم افتخار می‌کنم. ما هر چه می‌توانستیم در زمین انجام دادیم اما کمکی به ما نکرد. منچستر سیتی شایسته این برد و صعود بود.

وینیسیوس شب گذشته در ترکیب رئال حضور نداشت تا هازارد بازی کند در حالی که بسیاری تصور می‌کردند وینیسیوس در ترکیب اصلی حضور داشته باشد. زیدان در این رابطه گفته: هر کسی نظری دارد. من مربی هستم. بازیکنان برخی اوقات در ترکیب قرار می‌گیرند و برخی اوقات هم قرار نمی‌گیرند و امروز هم با تعدادی بازیکن بازی کردیم. زمانی که تصمیم به تغییر می‌گیرم به سراغ بازیکنان دیگری می‌روم.

سرمربی رئالی‌ها درباره فصل فوتبالی در مادرید گفت: فصل بسیار خوبی بود. با کسب نتیچه خوب همراه نشد اما فصل بسیار خوبی بود. باید بابت کارهایی که انجام دادیم خوشحال باشیم. اشتباهات واران؟ با او صحبت کردیم. هیچ کس بابت اتفاقاتی که رخ داد خوشحال نیست اما باید قبول کنیم که چنین اشتباهاتی در فوتبال رخ می‌دهد. باید به رقیبمان تبریک بگوییم.

1101