تست کرونای مهاجم رئال مادرید بالاخره منفی شد

تست کرونای مهاجم رئال مادرید بالاخره منفی شد

خبرگزاری فوتبالی - ماریانو دیاز مهاجم دومینیکنی - اسپانیایی رئال مادرید توانست ویروس کرونا را پشت سر بگذارد. این بازیکن که پس از بازگشت از تعطیلات به کرونا مبتلا شده بود و در قرنطینه خانگی به سر می برد، امروز تست داد و پس از یازده روز نتیجه تست وی منفی اعلام شد و بدین ترتیب می تواند دوباره به تمرینات رئال مادرید برگردد.

به گزارش فوتبالی، ماریانو که یازده روز است در قرنطینه به سر می برد اما در آخرین تستی که در خانه اش داده است، نتیجه منفی بود و او توانست ویروس کرونا را پشت سر بگذارد. بدین ترتیب اگر رئال مادرید بتواند منچسترسیتی را شکست بدهد، ماریانو می تواند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ترکیب رئال مادرید اضافه شود.

ماریانو در این مدت هیچ علائمی در مورد ابتلا به ویروس کرونا نداشت اما با این وجود به بیماری مبتلا بود. به هر صورت این مهاجم که در این فصل در مقابل بارسلونا هم موفق به گلزنی شد و به همین خاطر در میان هواداران رئال مادرید توانست محبوبیت کسب کند، در حال حاضر با روحیه آماده بازگشت به تیم است. البته رئال مادرید باید جمعه شب در ورزشگاه اتحاد بتواند منچسترسیتی را با زدن بیش از یک گل شکست بدهد  تا به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در شهر لیسبون برسد.

4125