سویا، انتقام ختافه را از ایتالیایی ها گرفت؛ حذف رم و مشخص شدن حریف اینتر

سویا، انتقام ختافه را از ایتالیایی ها گرفت؛ حذف رم و مشخص شدن حریف اینتر

خبرگزاری فوتبالی - سویا با گلهای سرجیو رگیلون و یوسف النصیری با نتیجه دو بر صفر در مقابل رم پیروز شد و به چهارم نهایی لیگ اروپا صعود کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته اینتر توانسته بود یک تیم اسپانیایی یعنی ختافه را از لیگ اروپا حذف کند اما امشب سویا انتقام گرفت و توانست نماینده ایتالیا یعنی رم را از لیگ اروپا حذف کند. بدین ترتیب سویا با هدایت لوپتگی در میان هشت تیم برتر لیگ اروپا حضور خواهد داشت و رم که سهمیه لیگ اروپای خود در فصل آینده را قطعی کرده، پرونده اش در این فصل بسته شد و حالا باید روی تقویت ترکیب خود برای فصل 21-2020 تمرکز کند. قطعا هدف جالوروسی ها برای فصل بعد بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. با توجه به لغو هر دو بازی رفت و برگشت به  علت کرونا، تقابل دو تیم به صورت تک بازی برگزار شد.

در نقطه مقابل لورکوزن در مقابل گلاسکو رنجرز اسکاتلند با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد. بدین ترتیب تیم آلمانی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه سه بر یک پیروز شد و حالا آنها باید در مرحله یک چهارم رو در روی اینتر قرار بگیرند. منچستریونایتد- کپنهاگن دیگر بازی قطعی یک چهارم نهایی است.

4125