استقلال 2 - شهرخودرو 2| استقلال شهر بی دفاع؛ طلسم شهرخودرو با سهراب

استقلال 2 - شهرخودرو 2| استقلال شهر بی دفاع؛ طلسم شهرخودرو با سهراب

خبرگزاری فوتبالی- در چارچوب اولین دیدار از هفته بیست و هشتم لیگ برتر، شهر خودرو میزبان استقلال بود که در خانه مقابل این تیم متوقف شد. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان بختیاری زاده در حالی به مصاف استقلال رفتند که برای ماندن در کورس کسب سهمیه راهی جز شکست استقلال نداشتند. بختیاری زاده از زمان پیوستن به تیم مشهدی طعم پیروزی را نچشیده بود و امیدوار بود اولین برد خود را مقابل تیم سابق خود کسب کند. سهراب کار خود را با شکست در جم شروع کرد و سپس مقابل تراکتور و صنعت نفت متوقف شد و حالا در چهارمین تجربه حضور روی نیمکت شهر خودرو، باز هم متوقف شد تا طلسمش با شهرخودرو ادامه داشته باشد. 

استقلال در حالیکه تا این لحظه، بهترین خط حمله و آقای گل لیگ را در اختیار دارد، باز هم در بسته نگه داشتن دروازه‌اش عاجز بود. عملکرد حسینی به خصوص روی گل دوم شهرخودرو بسیار ضعیف بود و در مقابل، مهدی رحمتی با سیو لحظه آخری روی تک به تک با مهدی قایدی، یک امتیاز برای تیمش به ارمغان آورد. 

تا این لحظه استقلال با 49 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و شهر خودرو با 45 امتیاز، پنجم است. 

*پنجشنبه 16 مرداد 1399

 شهر خودرو – استقلال  ساعت 20:00

داور: سید وحید کاظمی

ترکیب شهرخودرو
مهدی رحمتی، محمد آقاجانپور، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد(72- روح الله سیف اللهی)، حسین مهربان(90+1- مرتضی خراسانی)، امید منصوری، میلاد سرلک، محمد قاضی و محمدرضا خلعتبری
سرمربی: سهراب بختیاری‌زاده

ترکیب استقلال
حسین حسینی، میلاد زکی‌پور (45- ارسلان مطهری(60- فرشید باقری))، مسعود ریگی‌، فرشید اسماعیلی(سینا خادم پور)، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، روزبه چشمی، وریا غفوری، هرویه میلیچ(72- محمد دانشگر) و مهدی قایدی
سرمربی: فرهاد مجیدی 

کارت زرد

شهرخودرو: اکبر صادقی (36) - علی نعمتی (67) - محمدرضا خلعتبری (81) - محمدحسین مرادمند (90) 

استقلال: علی کریمی (79) - مهدی قایدی(83) 

شرح گل:

گل اول شهرخودرو در دقیقه 35 (حسین مهربان) : پاس کات بک خلعتبری با شوت محکم مهربان در داخل محوطه جریمه استقلال همراه شد و به گل اول میزبان تبدیل شد.

گل اول استقلال در دقیقه 55 (ارسلان مطهری): ارسال اسماعیلی با اثرگذاری دیاباته در دهانه دروازه به مطهری رسید که ضربه پشت پای دیدنی این بازیکن دروازه رحمتی را باز کرد. 

گل دوم استقلال در دقیقه 70 (شیخ دیاباته): با پنالتی که مهدی قایدی گرفت، شیخ دیاباته در خلاف جهت حرکت رحمتی، دروازه را باز کرد. 

گل دوم شهرخودرو در دقیقه 74 (محمدرضا خلعتبری): ضربه کاشته محمدرضا خلعتبری از پشت محوطه جریمه وارد دروازه شد و حسین حسینی هیچ واکنشی نشان نداد! 

دقایق حساس
نیمه اول
دقیقه 10: 
ضربه کاشته میلیچ از پشت محوطه جریمه به تیر افقی دروازه برخورد کرد.
دقیقه 15: فرصت خوب برای شهرخودرو در دقیقه ۱۶ ولی حسینی شوت مهاجم شهرخودرو را دفع کرد و در ادامه شوت قاسمی‌نژاد از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.
دقیقه 25: کرنر ارسالی برای استقلال در دقیقه ۲۵ با ضربه سر کریمی همراه شد و توپ در آستانه ورود به دروازه شهرخودرو بود که آقاجانپور توپ را از روی خط برگرداند.

نیمه دوم
دقیقه 50:
ضد حمله خطرناک شهرخودرو با هنرنمایی خلعتبری این تیم را در یک فرصت گلزنی عالی قرار داد؛ او قاضی را در فرصت گل قرار داد و ضربه مهاجم شهرخودرو را حسینی دفع کرد اما کمک داور اعلام آفساید کرد.

7413