حمله مجری تلویزیونی به آرسنال: 55 نفر را اخراج کردید تا اوزیل چمباتمه بزند!

حمله مجری تلویزیونی به آرسنال: 55 نفر را اخراج کردید تا اوزیل چمباتمه بزند!

خبرگزار فوتبال - پیرس مورگان مجری تلویزیون انگلیس که یکی از هواداران دوآتشه آرسنال است از مدیران این تیم به خاطر اخراج 55 تا از کارمند باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، توپچی ها در پی بحران کرونا تصمیم گرفتند که 55 کارمند بخش اداری باشگاه را برای جبران مشکلات مالی خود اخراج کنند.  این اقدام با انتقادهای زیادی مواجه شد و حالا مورگان در پیامی توییتری از تیمش انتقاد کرد. مجری برنامه "صبح بخیر بریتانیا" از استن کروئنکه مالک باشگاه آرسنال انتقاد کرد که در حالی 55 کارمند را اخراج می کند که هفته ای 350 هزار پوند به مسعود اوزیل می پردازد تا روی نیمکت چمباتمه بزند!

مورگان در توییت بحث برانگیز خود نوشته است:" آرسنال 55 کارمند خود را اخراج کرد آن هم در حالی که یک فردی مولتی میلیاردر مالک باشگاه است که اخیرا مبلغ قابل توجهی از قهرمانی جام حذفی و صعود به لیگ اروپا درآمدزایی کرده و هفته ای 350 هزار پوند به مسعود اوزیل می پردازد تا چمباتمه بزند، این اتفاق غیرقابل دفاع است  و تصمیم شرم باری است."

کروئنکه تاجر آمریکایی که مالک باشگاه آرسنال است، ثروتی در حدود 6.3 میلیارد پوند دارد یعنی بیش از 10 هزار بالاتر از دستمزد هفتگی اوزیل. باشگاه آرسنال در بیانیه خود اعلام کرده است که هیچ چاره ای جز کنار گذاشتن این 55 کارمند برای ایجاد ثبات اقتصادی در باشگاه در آینده نبوده است.

4125