دیوید سیمن به مدیران آرسنال: پیشنهادی به اوبامیانگ بدهید که نتواند رد کند!

دیوید سیمن به مدیران آرسنال: پیشنهادی به اوبامیانگ بدهید که نتواند رد کند!

خبرگزاری فوتبالی – سیمن، پیشکسوت تیم آرسنال اعلام کرده اوبامیانگ هر طور شده باید در آرسنال بماند و مسئولین این تیم باید هر کاری برای امضای قرارداد با او انجام دهند.

به گزارش فوتبالی، دیوید سیمن، دروازه‌بان افسانه‌ای سابق تیم آرسنال در جدیدترین گفت و گوی خود در The Gary Newbon Sports Show گفته: امیدوارم اوبامیانگ در آرسنال بماند زیرا از کجا می‌توانیم چنین بازیکن با کیفیتی خریداری کنیم. شما می‌دانید که هزینه بسیار بالایی برای این کار نیاز است. بنابراین برای اجرای این امر باید به اوبا پیشنهادی داده شود که نتواند رد کند. مسئولین این کار را با اوزیل کردند پس چرا حالا با بهترین بازیکن تیم نکنند؟

سیمن در ادامه افزود: خیلی مهم است که بازیکنانی مانند او را حفظ کنند و ترکیب را تقویت کنند زیرا بدون هیچ شکی باید تیم تقویت شود. این قرارداد می‌تواند آخرین قرارداد خوب او باشد زیرا اوبا ۳۱ ساله است و یک قرارداد ۳ یا ۴ ساله می‌تواند آخرین موقعیت خوب برای او باشد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی انگلیس درباره آرتتا گفت: او می‌داند چه بازیکنانی مي‌خواهد جذب کند و کدام بازیکنان باید بروند اما هیئت مدیره باید از او حمایت کند. آرسنال جزء ۶ تیم برتر بود اما امسال جزء ۸ تیم برتر شد و تاتنهام بالاتر از آرسنال قرار گرفت. این مسئله برای توپچی‌ها خوب نیست.

1101