محمد نوری: مشکل مهدی قایدی فنی نیست

محمد نوری: مشکل مهدی قایدی فنی نیست

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: مهدی قایدی افت فنی نکرده است بلکه او از نظر روحی دچار مشکل شده اما انتظارات از این بازیکن جوان بالاست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، محمد نوری روز پنجشنبه اظهار داشت: عملکرد استقلال در بازی مقابل سپاهان تحسین‌برانگیز بود و این تیم توانست رقیب اصلی خود را از پیش رو بردارد.

وی افزود: استقلال در خطوط دفاع،هافبک‌ و حمله هماهنگ ظاهر شد و دیگر از اشکالاتی که در بازی‌های گذشته دیده می‌شد خبری نبود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: آن چیزی که قابل توجه و تحسین‌برانگیز بود جایگیری و توپ‌گیری مدافعان استقلال بود. آنها این ‌قدر دقیق این کار را انجام دادند که کی‌روش استتلی‌ از جریان مسابقه خارج شد.

نوری تصریح کرد: محمد دانشگر پس از حاشیه‌هایی که برای وی به وجود آمده بود در نیمه دوم به زمین آمد و کیفیت فنی بالایی از خود نشان داد. او اگر بتواند همین روند را ادامه دهد در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی با اشاره به افت قایدی تاکید کرد: مهدی قایدی افت فنی نکرده است بلکه او از نظر روحی دچار مشکل شده اما انتظارات از این بازیکن جوان بالاست. وی نباید انرژی و توان خود را برای گل دهم که قول داده بود بگذارد بلکه بدون فشار روانی کارش را انجام دهد. وی بازیکن جوانی است که سال‌های سال می‌تواند در خط حمله استقلال مرد اول باشد.

بازیکن اسبق استقلال در خصوص دیدار مقابل شهرخودرو گفت: شهر خودرو رقیب آسانی برای استقلال نیست اما این تیم توانایی آن را دارد همچون بازی سپاهان به پیروزی رسیده و سه امتیاز حساس دیگری را به دست آورد.

7413