سولسشر دائمی شدن انتقال الکسیس سانچز به اینتر را تایید کرد

سولسشر دائمی شدن انتقال الکسیس سانچز به اینتر را تایید کرد

خبرگزاری فوتبالی - اوله گونار سولسشر رسما ضمن تایید دائمی شدنِ انتقال الکسیس سانچز به اینتر میلان برای او آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش فوتبالی، الکسیس سانچز پس از یک فصل حضور قرضی در اینتر، اکنون قراردادش دائمی شده است و او دیگر رسما بازیکن اینتر میلان به حساب می‌آید. اخیرا جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر گفته بود که انتقال سانچز به نراتزوری روز پنجشنبه رسما دائمی خواهد شد و اکنون اوله گونار سولسشر این قضیه را تایید کرده است. الکسیس سانچز دوران خوبی در منچستریونایتد نداشت و در 45 بازی برای این تیم تنها 5 گل به ثمر رسانده بود.

اوله گونار سولسشر در مورد الکسیس سانچز گفت:" فردا اعلام خواهیم کرد تا رسما بتوانم تأیید کنم که توافق کرده ایم. الکسیس از دوران خود در آنجا لذت برد و می‌خواست که این انتقال انجام شود. ما بهترین آرزوها را برای او داریم. او بازیکن خوبی است که می خواهیم بهترین فوتبال خود را بازی کند. به هر دلیلی ما بهترین های او را در اینجا ندیدیم، اما او یک حرفه ای است و ما بهترین ها را برای او آرزو می کنیم."

سرمربی منچستریونایتد درمورد جیدون سانچو نیز گفت:" ما در حال بررسی همه‌ی گزینه‌های نقل و انتقالات هستیم. قرار نیست در مورد افرادی صحبت کنیم که بازیکن ما نیستند."

1470